  • 71. Data: 2007-09-15 11:48:48
    Temat: Re: wyciągi w Multibanku
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    news:slrnfen79s.64n.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > Kiedy w końcu do Ciebie dotrze, że to nie PDF jest "zabezpieczony
    > 128-bitowym kluczem", tylko hasło w tym PDFie jest w ten sposób
    > zacryptowane.

    Ale przecież jasne jest, że upraszaczam na potrzeby skrócenia opisu w mailu.
    Przecież Ty wiesz o co chodzi, ja też wiem, to w czym problem?

    Meritum jest takie, że na podstawie empirycznych doświadczeń wynika, że
    soft, który podajecie jako przykłady nie potrafi zrobić tego w sposób, jaki
    sugerujecie.

    > Po to, żeby go nie było widać otwartym tekstem w pliku.
    > Jeśli jakiś program oleje kompletnie blokadę, to nie będzie nawet tego
    > kodowania dotykał, nawet jeśli będzie gigabitowy klucz.

    Rany, to podaj program, który to zrobi. Bo na razie twierdzisz, że "da się",
    że "są programy", ale ni enapisałeś jakie. Podaj nazwę orpogramowania, który
    "oleje kompletnie blokadę". I skończymy dyskusję.

    > To, że nie umiesz odkodować pliku, to już nie nasza wina

    Zaraz, moment: to zdaje się miał robić odpowiedni program, nie "ja", tak? To
    chyba raczej napisz, że programy, któe podajecie jako te mające odkodować
    pdf sobie z tym nie radzą. No ale to w taim razie po co podajecie te
    niesprawdzone przykłady?

    Prosiłem o konkretnny przykład - ponownie proszę, podaj go.

    > - po prostu większość autorów softu do obróbki PDF honoruje życzenie
    > autora pliku PDF
    > co do zabezpieczenia. Taka dżentelmens agriment. Natomiast zmiana jednego
    > bodajże wiersza w kodzie źródłowym xpdf i jego rekompilacja załatwia
    > temat.

    Taaaa, proste. Znowu "jakiegoś wiersza i rekompilacja".

    To powiedz w takim razie, jak Ty to robisz, który dokładnie wiersz itp - po
    prostu daj instrukcję tego, co masz na mysli - napisz: to, to i to trzeba
    zrobić, wtedy takim i takim programem wydrukować, zapisać, czy cokolwiek
    innego zrobić i już. Ale napisz krok po kroku, bo przecież ja "nie
    potrafię".

    Bo teraz to wiesz - sprawdziłem kilka konkretnych rozwiązań, które
    zasugerowaliście, potestowałem kilka programów i jak na razie to
    przepraszam, ale fakty twierdzą, że falandyzujesz. A jesli jest inaczej to
    podaj fakty, a nie przypuszczenia, czy ogólniki.

    Ale się OT zrobił...

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 72. Data: 2007-09-15 13:31:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    Podałem Ci rozwiązanie: <j...@i...ma.local.domain>

    --
    Pete

  • 73. Data: 2007-09-15 13:50:40
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Podałem Ci rozwiązanie: <j...@i...ma.local.domain>

    Ah, zapomniałem odpisać na tamtego posta - już to robię ;)

    --
    | |

  • 74. Data: 2007-09-15 13:51:00
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 15.09.2007 dl <q...@n...cy> napisał/a:

    > Rany, to podaj program, który to zrobi. Bo na razie twierdzisz, że "da się",
    > że "są programy", ale ni enapisałeś jakie. Podaj nazwę orpogramowania, który
    > "oleje kompletnie blokadę". I skończymy dyskusję.

    ghostscript. Właśnie sprawdziłem. pdf2ps, potem ps2pdf i już nie ma
    blokady. Tak samo działa wydrukowanie do pliku i ps2pdf. Nie chce mi się
    szukać dalej - ten działa. Może są jakieś okienkowe i darmowe, nie chce mi
    się szukać za darmo.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 75. Data: 2007-09-15 13:59:14
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    > 1. Zainstaluj dowolną drukarkę postscriptową

    Zdefiniuj proszę "dowolną drukarkę postscriptową", a najlepiej z nazwą/urlem
    do sterownika takiej drukarki. Jeśli możesz oczywiście i to nie kłopot.

    > 2. Ustaw we właściwościach wydruk do pliku
    > 3. Wydrukuj na tę drukarkę. Dostaniesz plik postscriptowy.
    > 4. Możesz dowolnie modyfikować ten plik.

    Podaj proszę nazwę softu, w którym go zmodyfikować. Wiesz, w tym watku są
    same rady "dowolny, każdy, wiadomo...". Konkretnych sprawdzonych rozwiązań
    nikt nie zaproponował. A jeśli już uda się wydrukować np. do PDFCreatora, to
    tak wydrukowanego dokumentu nie da się później edytować i zmieniać jak w
    przypadku oryginalnego, niezabezpieczonego dokumentu.

    Zresztą, tu jest do testów, jakby co: http://hl.pl/pdf_test.pdf

    --
    | |

  • 76. Data: 2007-09-15 14:07:26
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    .

    > ghostscript. Właśnie sprawdziłem. pdf2ps, potem ps2pdf i już nie ma
    > blokady. Tak samo działa wydrukowanie do pliku i ps2pdf. Nie chce mi się
    > szukać dalej - ten działa.

    Da się dowolnie wyedytować później tak zrobionego PDF? Sprawdzisz na tym, do
    którego podałem wyżej link? Chociaż pewnie 'ci się nie chce'...

    > [...] nie chce mi się szukać za darmo.

    A, to trzeba było tak od razu.

    --
    | |

  • 77. Data: 2007-09-15 14:16:31
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > Da się dowolnie wyedytować później tak zrobionego PDF? Sprawdzisz na tym, do
    > którego podałem wyżej link? Chociaż pewnie 'ci się nie chce'...

    Ten się akurat wywala z jakimś ogólnym błędem ghostscripta. Czym utworzyłeś
    tego PDFa?
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 78. Data: 2007-09-15 14:32:13
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    .

    > Ten się akurat wywala z jakimś ogólnym błędem ghostscripta. Czym
    > utworzyłeś
    > tego PDFa?

    To PDF wydrukowany do 'drukarki' Adobe PDF (A dokładniej: Acrobat Distiller
    7.0 for Windows). Źródło - plik tekstowy w Wordzie 2003, następnie
    zablokowany w Adobe Acrobat 7.0 hasłem zaszyfrowanym kluczem 128bit. Użyta
    czcionka - zwykła systemowa (Times New Roman). Zresztą nie usuwałem
    metadanych, więc to wszystko jest dostępne we właściwościach PDF.

    --
    | |

  • 79. Data: 2007-09-15 14:57:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    dl pisze:

> [...]
    >
    > Zdefiniuj proszę "dowolną drukarkę postscriptową", a najlepiej z
    > nazwą/urlem do sterownika takiej drukarki. Jeśli możesz oczywiście i to

    Dowolna firmy HP z PS w nazwie. Ja użyłem HP LeserJet 4M PS 600

    Użyłem skrótu.
    plik może posłużyć do wygenerowania PDF-a bez zabezpieczeń. Twój PDF
    przekonwertowany w ten sposób:
    http://rapidshare.com/files/55915316/aaa.pdf.html

    --
    Pete

  • 80. Data: 2007-09-15 14:59:17
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Samotnik wrote:

> [...]
    > szukać dalej - ten działa. Może są jakieś okienkowe i darmowe, nie chce mi

    Właśnie wysłałem do 'dl' rezultat takiej procedury, z vim pdf_test.ps w
    międzyczasie (zmieniłem "Bardzo prosz" na "zmienione").

    Vim, dlatego że nie mam żadnego edytora pdfów, nie chce mi się ich szukać, a
    edytor tekstowy wystarczy żeby zmienić np. 1000zł na 10zł i odwrotnie).

    p. m.