    From: "dl" <q...@n...cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wyciągi w Multibanku
    Date: Sat, 15 Sep 2007 13:48:48 +0200
    <fc9ha7$nev$1@inews.gazeta.pl> <m...@i...ma.local.domain>
    <fcatjt$hj0$1@inews.gazeta.pl>
    <fcb99f$bkg$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@h...net>
    <fccfqc$mvo$1@inews.gazeta.pl>
    <fce30h$a9o$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@h...net>
    <fce7jh$sjs$1@inews.gazeta.pl> <8...@i...ma.local.domain>
    <fcence$1ne$1@inews.gazeta.pl> <fceoqj$g9o$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fceulu$2eq$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>

    news:slrnfen79s.64n.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > Kiedy w końcu do Ciebie dotrze, że to nie PDF jest "zabezpieczony
    > 128-bitowym kluczem", tylko hasło w tym PDFie jest w ten sposób
    > zacryptowane.

    Ale przecież jasne jest, że upraszaczam na potrzeby skrócenia opisu w mailu.
    Przecież Ty wiesz o co chodzi, ja też wiem, to w czym problem?

    Meritum jest takie, że na podstawie empirycznych doświadczeń wynika, że
    soft, który podajecie jako przykłady nie potrafi zrobić tego w sposób, jaki
    sugerujecie.

    > Po to, żeby go nie było widać otwartym tekstem w pliku.
    > Jeśli jakiś program oleje kompletnie blokadę, to nie będzie nawet tego
    > kodowania dotykał, nawet jeśli będzie gigabitowy klucz.

    Rany, to podaj program, który to zrobi. Bo na razie twierdzisz, że "da się",
    że "są programy", ale ni enapisałeś jakie. Podaj nazwę orpogramowania, który
    "oleje kompletnie blokadę". I skończymy dyskusję.

    > To, że nie umiesz odkodować pliku, to już nie nasza wina

    Zaraz, moment: to zdaje się miał robić odpowiedni program, nie "ja", tak? To
    chyba raczej napisz, że programy, któe podajecie jako te mające odkodować
    pdf sobie z tym nie radzą. No ale to w taim razie po co podajecie te
    niesprawdzone przykłady?

    Prosiłem o konkretnny przykład - ponownie proszę, podaj go.

    > - po prostu większość autorów softu do obróbki PDF honoruje życzenie
    > autora pliku PDF
    > co do zabezpieczenia. Taka dżentelmens agriment. Natomiast zmiana jednego
    > bodajże wiersza w kodzie źródłowym xpdf i jego rekompilacja załatwia
    > temat.

    Taaaa, proste. Znowu "jakiegoś wiersza i rekompilacja".

    To powiedz w takim razie, jak Ty to robisz, który dokładnie wiersz itp - po
    prostu daj instrukcję tego, co masz na mysli - napisz: to, to i to trzeba
    zrobić, wtedy takim i takim programem wydrukować, zapisać, czy cokolwiek
    innego zrobić i już. Ale napisz krok po kroku, bo przecież ja "nie
    potrafię".

    Bo teraz to wiesz - sprawdziłem kilka konkretnych rozwiązań, które
    zasugerowaliście, potestowałem kilka programów i jak na razie to
    przepraszam, ale fakty twierdzą, że falandyzujesz. A jesli jest inaczej to
    podaj fakty, a nie przypuszczenia, czy ogólniki.

    Ale się OT zrobił...

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|