  • 1. Data: 2007-09-11 14:03:09
    Temat: Firmowe w LB
    Od: Quental <a...@g...com>

    Czesc!
    Zadzwonila do mnie pani z Lukasa i powiedziala, ze chca mi
    zaproponowac jakas fajna oferte prowadzenia konta firmowego. Mam sie z
    nia spotkac, ale chcialbym wczesniej wiedziec, czy gra jest w ogole
    warta swieczki. TOiP TOiPem - mnie raczej interesuja kwestie, ktorych
    na stronach korporacyjnych nie ma - czyli jaki poziom obslugi na
    codzien, jak sie zachowuja w nietypowych sytuacjach itp.
    A jak ktos by mial porownanie z nordea to juz by bylo w ogole super!
    Chodzi o konto dla niewielkiej spolki cywilnej (2 wspolnikow).
    Z gory dzieki za odpowiedzi!