  • 1. Data: 2007-09-10 21:40:00
    Temat: Re: Millennium - coraz ciekawiej
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Wrz, 22:11, Wojciech Nawara
    > Chyba trzeba się wynosić. Zanim to uczynię posprawdzam dokładniej
    > działanie karty w czasie niedostępności Millenetu, bo może bank sam nie
    > wie co się dzieje i trzeba go uświadomić?

    No coz, albo nie wiedza, albo oficjalne stanowiska jest, ze maja "nie
    wiedziedziec".

    Mnie konsultanci BPH traktowali jak idiote, negujac mozliwosc
    zaistnienia rozbieznosci na podgladzie internetowym konta, ktore im
    kilkakrotnie zglaszalem. Dopiero przeslanie filmu, na ktorym nagralem
    jak przegladam konto z roznymi danymi w roznych zestawieniach ,
    zmusilo do przyznania mi racji i wyjasnienia przyczyn problemu.