  • 1. Data: 2002-11-25 19:51:47
    Temat: wycena jednostki GTFI
    Od: "Proffesor Rudolfix" <r...@8...acn.waw.pl>

    Jest cos czego nie rozumiem.
    1.) Na 25-11-2002 wycena jednostki GTFI FIO Obligacji Skarbowych wynosi
    148,49 zl
    2.) tymczasem po zalogowaniu sie do rejestru widze wartosc 148,18 zl
    3.) Gdy kupowalem jednostki placilem za jedna 148,42
    Wartosc jednostki wzrosla od momentu zakupu skad wiec wziela sie wartosc w
    pkt 2.) ??
    I czym rozni sie wycena jednostki na stronie glownej od wyceny ktora widac w
    rejestrze ?
    (I oczywiscie pytanie zawarte w strukturze glebokiej tego tekstu: dlaczego
    jestem stratny na tym interesie skoro wartosc jednostki wzrosla od chwili
    zakupu a sam zakup nic nie kosztuje ?)

    dziekuje za odpowiedz
    Marcin Rudolf

  • 2. Data: 2002-11-25 20:34:40
    Temat: Re: wycena jednostki GTFI
    Od: Andrzej Nowak <a...@a...net>

    Cena j.u. na rej. jest podawana zawsze z dnia poprzedniego. 148,18 jest
    wyceną z 22.11.

  • 3. Data: 2002-11-25 21:50:27
    Od: "Proffesor Rudolfix" <r...@8...acn.waw.pl>

    Andrzej Nowak <a...@a...net> wrote in message
    > Cena j.u. na rej. jest podawana zawsze z dnia poprzedniego. 148,18 jest
    > wyceną z 22.11.

    No wlasnie wcale nie: mam przed soba potwierdzenie transakcji z 22-11-2002
    i tam napisane jest ze j.u.=148.43.
    Czy to oznacza, ze nabywam j.u. po wyzszej cenie niz wycena na dany dzien ?
    Nigdzie nic o tym nie ma w regulaminie (albo nie doczytalem)

    Marcin Rudolf

  • 4. Data: 2002-11-25 21:53:38
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:artuos$4f9$1@foka.acn.pl, Proffesor Rudolfix wrote:
> [...]
    > 2.) tymczasem po zalogowaniu sie do rejestru widze wartosc 148,18 zl
    > 3.) Gdy kupowalem jednostki placilem za jedna 148,42

    To wynika z przesunięcia o 1 dzień do tyłu

    21.11 - 148,42
    22.11 - 148,18
    25.11 - 148,49

    http://www.gtfi.pl/ind/archiwum_all.php3

    Mam nadzieje, ze to wyjasnia.

  • 5. Data: 2002-11-25 21:54:20
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aru5nd$15b$1@foka.acn.pl, Proffesor Rudolfix wrote:
    > Andrzej Nowak <a...@a...net> wrote in message
    >
    > No wlasnie wcale nie: mam przed soba potwierdzenie transakcji z
    > 22-11-2002 i tam napisane jest ze j.u.=148.43.

    Sprawdz dokladnie - chyba 148.42?