  • 1. Data: 2005-08-08 17:19:00
    Temat: www.ing.pl i pro.hit.gemius.pl
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Witam
    Od kiedy jakikolwiek link na www.ing.pl leci przez pro.hit.gemius.pl?
    Mam zablokowany ten adres przez wpis w hosts i teraz nie mogę korzystać
    z ing.pl...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2005-08-08 17:25:09
    Temat: Re: www.ing.pl i pro.hit.gemius.pl
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 08 Aug 2005 19:19:00 +0200, Marcin Lubojański
    <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> wrote:

    >Od kiedy jakikolwiek link na www.ing.pl leci przez pro.hit.gemius.pl?
    Nie wiem od kiedy :) A z tego co widze to tylko na glownej stronie.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 3. Data: 2005-08-08 17:39:10
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    WAM napisał(a):

    > Nie wiem od kiedy :) A z tego co widze to tylko na glownej stronie.

    Nie tylko. Głębiej są bardziej zaszyte i nie da się tak łatwo wyłuksać
    prawidłowego adresu z linka.
    http://www3.ing.pl/u235/navi/100/
    Spróbuj sprawdzić stan konta OFE mając zablokowane pro.hit.gemius.pl

  • 4. Data: 2005-08-08 19:23:58
    Od: Pablo <t...@o...pl>

    To ja sie tylko tak niedyskretnie zapytam co to jest ten hit.gemius?

  • 5. Data: 2005-08-08 20:11:35
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Pablo wrote:
    > To ja sie tylko tak niedyskretnie zapytam co to jest ten hit.gemius?

    statystyki licza.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://PRnews.pl
    Zadbaj o swoje pieniadze!

  • 6. Data: 2005-08-08 22:41:08
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Rozumiem ze licza to legalnie, komercyjnie i nie potrzebuja zgody
    urzytkownika ?

    --
    pozdrawiam
    Pawel Galinski

  • 7. Data: 2005-08-08 23:15:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Pawel Galinski wrote:
    > Rozumiem ze licza to legalnie, komercyjnie i nie potrzebuja zgody
    > urzytkownika ?

    tos mnie rozbawil :)
    TRak z ciekawosci - korzystasz w ogole z jakis stron WWW? :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-08-08 23:20:14
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Pawel Galinski wrote:
    > Rozumiem ze licza to legalnie, komercyjnie i nie potrzebuja zgody
    > urzytkownika ?

    Firmy korzystaja z uslug zliczania statystyk w celu weryfikacji liczby
    odwiedzin, popularnosci serwisow oraz zbierania danych o klientach.
    Mozna z tego wyluskac informacje o tym np. ktore strony odwiedzaja
    klieci ING, albo skad trafili na strony ING. Np. mozna potem
    przedstawic raport o tym, ze x% odwiedzajacych strony ING przyszlo tam
    po kliknieciu na reklame na stronach jakiegos portalu, w ten sposob
    mierzysz skutecznosci reklamy.

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net

  • 9. Data: 2005-08-09 05:12:04
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    napisał w wiadomości news:dd8p4m$2mj$1@news.onet.pl...

    > TRak z ciekawosci - korzystasz w ogole z jakis stron WWW? :D

    Oraz ze slownika ortograficznego ?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 10. Data: 2005-08-09 09:31:44
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Uzytkownik "Jacek" <j...@-...devguide.net> napisal w wiadomosci
> [...]
    > przedstawic raport o tym, ze x% odwiedzajacych strony ING przyszlo tam
    > po kliknieciu na reklame na stronach jakiegos portalu, w ten sposob

    ale do tego gemius nie jest potrzebny....