  • 1. Data: 2005-08-08 14:05:05
    Temat: przeniesienie kk do bzwbk?
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Chciałem się dowiedzieć, czy i na jakich warunkach można przenieść KK z
    mBanku do BZWBK. Najlepiej zachowując tą kartę w mBanku. Na stronie się nie
    dopatrzyłem, a telefony do oddziałów natrafiały na ludzi, którzy chyba
    tylko tyle wiedzieli, że generalnie to można, ale nic więcej.
    Ktoś ma jakieś bardziej szczegółowe informacje?

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 2. Data: 2005-08-08 14:07:06
    Temat: Re: przeniesienie kk do bzwbk?
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    a co ci nie pasuje w mBanku ? bo ja się zastanawiałem nad przeniesieniem w
    drugą stronę :)

  • 3. Data: 2005-08-08 17:03:51
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Mon, 8 Aug 2005 16:07:06 +0200, Grzes napisał(a):

    > a co ci nie pasuje w mBanku ? bo ja się zastanawiałem nad przeniesieniem w
    > drugą stronę :)

    To może się zamienimy?
    A tak serio, karta mBanku jest ok,ale chcialem tez maestro z bzwbk i
    najchetniej, tak jak pisalem zostawilbym sobie delfinka. A nie chce sie
    pierniczyc z papierkami o zatrudnieniu itd.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 4. Data: 2005-08-08 20:56:57
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Michał Dąbrowski napisał(a):

> [...]
    > najchetniej, tak jak pisalem zostawilbym sobie delfinka. A nie chce sie
    > pierniczyc z papierkami o zatrudnieniu itd.

    OIDP akurat BZ WBK dość restrykcyjnie do tego podchodzi: zostawiasz
    wypełnioną dyspozycję rezygnacji z karty w innym banku i BZ WBK ją za
    Ciebie wysyła - żebyś przypadkiem nie zapomniał.

    Nie wiem, co się stanie, jeśli zaraz za BZ WBK wyślesz dyspozycję
    "anulacji" poprzedniej dyspozycji do mBanku ;)

    Marek

  • 5. Data: 2005-08-08 21:28:26
    Od: Pablo <t...@o...pl>

    Grzes wrote:

> [...]
    A po co Ci przenosić?
    W mBanku zdaje jest konto bezpłatne, to sobie zostaw do obsługi KK,
    puścisz na nie przelew żeby spłacac KK i po problemie

  • 6. Data: 2005-08-09 06:53:12
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Mon, 08 Aug 2005 23:28:26 +0200, Pablo napisał(a):

    > A po co Ci przenosić?
    > W mBanku zdaje jest konto bezpłatne, to sobie zostaw do obsługi KK,
    > puścisz na nie przelew żeby spłacac KK i po problemie

    Chyba nie doczytałeś. Ja nie chcę rezygnować z konta w mBanku, tylko
    chciałem kartę BZWBK bez zbędnych formalności. Najlepiej tak jak w ING -
    przenoszę kartę z mBanku, nie rezygnuję z niej, a dostaję drugą w BZWBK bez
    latania z papierkami.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl