  • 11. Data: 2005-08-09 09:43:07
    Temat: Re: www.ing.pl i pro.hit.gemius.pl
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    gasper napisał(a):

    > ale do tego gemius nie jest potrzebny....

    Samemu można piec chleb, wyciskać sok, hodować świnie... tylko po co?

    modne słowo... outsourcing...

  • 12. Data: 2005-08-09 15:05:45
    Od: "Paweł" <n...@k...ru>

    > Samemu można piec chleb, wyciskać sok, hodować świnie... tylko po co?

    no żeby wiedzieć co się je, żeby mieć pewnosć że nikt nie napluł nam do soku
    oraz żeby wiedzieć czy ręce były myte przed zagniataniem ciasta na chleb

    > modne słowo... outsourcing...

    fakt modne, ale ja rozumiem przy jakichś wielkich skomplikowanych
    projektach - natomiast takie pomiary statystyczne robi co najmniej
    kilkadziesiąt różnych dostępnych nawet za darmochę skryptów - nie potrzeba
    do tego super speców , każdy średnio zdolny admin może to wdrożyc w pare
    godzin

  • 13. Data: 2005-08-09 17:32:44
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Paweł wrote:

> [...]
    > do tego super speców , każdy średnio zdolny admin może to wdrożyc w pare

    Widać mało wiesz o statystykach.
    Jak pokażesz klientowi liste adresów IP to co mu przyjdzie z tych cyferek?

    pozdrawiam
    Ralf