  • 1. Data: 2005-08-08 09:58:16
    Temat: BPH korespondencja
    Od: "Piter" <bpiter69_a moze usun_@poczta.onet.pl>

    W sumie sprawa blaha ale troszeczke irytujaca.
    Na adres mieszkania, ktore kupilem w lutym przychodzi korespondencja z BPH.
    Oddawalem juz trzy razy listy do banku, teraz wrzucam je do zwrotow i nadal
    przychodzi.
    Przychodzily listy z PKO BP, Reiffeisen i innych bankow ale po oddaniu
    korespondencji przestali je wysylac.Pozostal BPH.
    Co robic???
    Piter

  • 2. Data: 2005-08-08 10:14:22
    Temat: Re: BPH korespondencja
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Piter napisał(a):

    > Co robic???

    Wyrzucać je?

  • 3. Data: 2005-08-08 10:27:49
    Od: Pablo <t...@o...pl>

    > Co robic???
    > Piter

    Jak masz namiary na poprzedniego właściciela mieszkania to spróbuj się z
    nim skontatować i poprosić o dokonanie stosownych zmian w banku

  • 4. Data: 2005-08-08 11:22:02
    Od: "krupex" <k...@W...pl>

> [...]
    > Przychodzily listy z PKO BP, Reiffeisen i innych bankow ale po oddaniu
    > korespondencji przestali je wysylac.Pozostal BPH.

    U mnie było tak że trzy razy wypisywałem kwitek wysyłania poczty na adres do
    korespondencji (a nie zameldowania) no i za trzecim razem dało rade!
    Wysyłają ju.z na poprawny adres.

  • 5. Data: 2005-08-08 11:23:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    krupex napisał(a):

    > U mnie było tak że trzy razy wypisywałem kwitek wysyłania poczty na adres do
    > korespondencji (a nie zameldowania) no i za trzecim razem dało rade!
    > Wysyłają ju.z na poprawny adres.

    A może byś przeczytał ze zrozumieniem...

  • 6. Data: 2005-08-08 12:46:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Piter" <bpiter69_a moze usun_@poczta.onet.pl> writes:

    > Oddawalem juz trzy razy listy do banku, teraz wrzucam je do zwrotow i nadal
    > przychodzi.

    "Adresat nie żyje."

    "Adresat NADAL nie żyje."

    MJ

  • 7. Data: 2005-08-08 14:07:08
    Od: "krupex" <k...@W...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" napisał:
    > A może byś przeczytał ze zrozumieniem...

    Wiem o co chodzi Piterowi. To co napisałem to jest luźno związany z jego
    postem (i uwagą Pabla) informacja na temat banku BPH i jego traktowaniem
    wniosków o przesylanie korespondencji na inny adres.
    Nawet jak Piter dorwie bylego właściciela mieszkania i poprosi go o
    napisanie stosownego wniosku to i tak bank BPH może to olać.
    Sam kupiłem niedawno mieszkanie i ciągle dostaje korespondencje bylej
    właścicielki.

    pozdr
    krupex

  • 8. Data: 2005-08-08 14:31:26
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Sam kupiłem niedawno mieszkanie i ciągle dostaje korespondencje bylej
    > właścicielki.

    I pewnie byla właścicielka 100 razy próbowala zmienić adres a oni ciagle
    wysyłają pod inny. Tia. Jak sama nie zmieniła swoich danych to kto ma je
    zmienić??

    Darek

  • 9. Data: 2005-08-08 17:44:55
    Od: "krupex" <k...@W...pl>

    Użytkownik "Darek" napisał :
    > I pewnie byla właścicielka 100 razy próbowala zmienić >adres a oni ciagle
    > wysyłają pod inny. Tia. Jak sama nie >zmieniła swoich danych to kto ma je
    > zmienić??

    Mi powiedziała że kilka razy próbowała i że jak jednak będą przychodzić to
    mam wyrzucać- co co jakiś czas robie. A poza tym pisałem że ja sam kilka
    razy składałem wypisany wniosek o przesyłanie na inny razem i dopiero za
    trzecim czy czwatym zadziałało.