    From: gral <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wtopa na Filipinach (Polbank a Sync)
    Date: Mon, 26 Nov 2012 18:44:53 +0100

    Krzysiek napisał(a):
    > Bylem na Filipinach, co mialo pewne konsekwencje...finansowe.
    > ale po kolei:
    >
    > przed wyjazdem chcialem kupic bilet lotniczy na Filipinach (krajowy).
    > Karta Polbanku odmowila posluszenstwa, karta Alior Sync zaplacilem bez problemow.
    >
    > Niestety potem zadzwonili z Polbanku z pytaniem czy to ja chcialem wykonac ta
    transakcje, potwierdzilem oraz, co gorsze, potwierdzilem ze tam jade i wobec tego
    odblokowalem karte.

    > etap drugi:
    > Po pewnym czasie po walce z jakims bankomatem, (gdy ostatecznie wyplacilem 500PHP,
    pewnie tez wtedy stracilem dane karty) otrzymalem sms z Alior Synca czy potwierdzam
    transakcje na 10200 PHP. Nie potwierdzilem, karta zostala od razu zablokowana.
    Oczywistym krokiem bylo sprawdzenie pozostalych kart i ich zablokowanie...i tutaj
    okazalo sie za na karcie Polbanku przeszly trzy transakcje na 10200PHP zanim bank
    zablokowal w koncu karte (dobrze ze nie wiecej).

    > wniosek:
    > Karta Alior Sync dziala wtedy kiedy trzeba i nie dziala gdy nie trzeba
    > Karta Polbanku nie dziala kiedy trzeba i dziala kiedy nie trzeba :P
    >
    > Reklamacja w toku, ale nie robie sobie duzych nadziei..karta Polbanku pewnie
    pojdzie do likwidacji jako zbyt niebezpieczna (no i pewna forma zemsty jesli odrzuca
    reklamacje;) z reszta i tak juz zmienili regulaminy i zapis o przewalutowaniu zawiera
    w sobie cos w stylu "sposob przewalutowania jest opisany na stronie banku" - czyli
    gotowe do popsucia oferty.

    > wniosek koncowy:
    > uwazac przy bankomatach, zwlaszcza w takich krajach.
    > myslalem ze to wiem...
    > otrzymalem sms z Synca

    dlaczego winisz bankomat, a nie stronę od biletu lotniczego?
    obie karty używałeś tylko tam...