  • Data: 2012-11-26 22:55:53
    Temat: Re: wtopa na Filipinach (Polbank a Sync)
    Od: gral <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam S. napisał(a):

    > Przyjąłem z pkt1 być może mylnie że walutą rozliczeniową jest waluta
    > rachunku . Faktycznie w regulaminie nie doszukałem się jakiejś dokładnej
    > definicji waluty rozliczeniowej.
    > Na stronie www podtrzymują że transakcje zagraniczne przeliczane są
    > bezposrednio z waluty transakcji na PLN wg kursów visy, mastercarda

    płaciłem jakieś 10 dni temu w EUR, kurs dalej wygląda nieźle (4,14 przy
    NBP 4,12). więc chyba dalej jest po staremu, ale widać, że teraz może
    zmienić się znienacka, z dnia na dzień. zmianę regulaminu musieliby
    ogłosić 2 mies. wcześniej, a zastrzegli sobie podanie na WWW...
    ciekawe... pytanie tylko, czy dozwolone. no nic, trzeba być czujnym, bo
    ta chwila niewątpliwie nastąpi!