  • Data: 2012-11-26 19:45:01
    Temat: Re: wtopa na Filipinach (Polbank a Sync)
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chyba niedointerpretacja... z tego wynika, że oferta już została
    > popsuta. poprzednio nie było waluty rozliczeniowej, a przewalutowanie
    > następowało bezpośrednio z waluty zakupu na PLN po kursie organizacji
    > płatniczej.
    > to już obowiązuje?

    Chyba tak regulamin jest z 24.10.2012
    .http://www.polbank.pl/karty-kredytowe/download/regu
    lamin-kart-kredytowych.pdf
    Przyjąłem z pkt1 być może mylnie że walutą rozliczeniową jest waluta
    rachunku . Faktycznie w regulaminie nie doszukałem się jakiejś dokładnej
    definicji waluty rozliczeniowej.
    Na stronie www podtrzymują że transakcje zagraniczne przeliczane są
    bezposrednio z waluty transakcji na PLN wg kursów visy, mastercarda
    pozd
    as