  • 1. Data: 2002-03-03 12:49:00
    Temat: wplata w BZWBK??
    Od: "Czapla" <c...@t...pl>

    Mam pytanie... Jesli np. w poniedzialek rano wpace na swoje konto pieniadze
    w kasie BZWBK (swoj oddzial), to ile bedzie trwalo zanim pieniadze beda
    dostepne (np. aby dokonac zakupu karta??).. czy bedzie to odrazu... czy pare
    godzin??

    --
    Pozdrawiam,

    Czapla
    c...@t...pl

  • 2. Data: 2002-03-03 12:55:05
    Temat: Re: wplata w BZWBK??
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > w kasie BZWBK (swoj oddzial), to ile bedzie trwalo zanim pieniadze beda
    > dostepne (np. aby dokonac zakupu karta??).. czy bedzie to odrazu... czy

    Kiedys bylo od razu. Teraz w wieksozsci tez tak jest, chociaz trafilo mi
    sie, ze po 2 godzinach

  • 3. Data: 2002-03-03 15:03:54
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

> [...]
    > w kasie BZWBK (swoj oddzial), to ile bedzie trwalo zanim pieniadze beda
    > dostepne (np. aby dokonac zakupu karta??).. czy bedzie to odrazu... czy

    to zalezy czy jest to oddzial dawnego WBK czy BZ

    w WBK powinno byc prawie od razu (po kilkunastu gora kilkudziesieciu
    minutach)
    w BZ dopiero po nocnym przetwarzaniu - a wiec defakto dopiero nastepnego
    dnia

    pzdr

    matjaw

  • 4. Data: 2002-03-08 14:55:48
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

> [...]
    >minutach)
    >w BZ dopiero po nocnym przetwarzaniu - a wiec defakto dopiero nastepnego

    ja miałem tak, że zaksiegowali to nastepnego dnia, ale srodki faktycznie
    pojawiły się dopiero w 3 dniu (sprawdzane via internet).

    No, troche bez sensu, już chyba jednak wole BSK, gdzie faktycznie jest to
    "natychmiast" /acz trudno sie do nich polaczyc, jakies problemy na łaczach
    bptnetu.../

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam