  • 1. Data: 2002-03-03 12:44:35
    Temat: Ciekawostka
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

    Spodobal mi sie komunikat z systemu on-line pewnego banku:
    http://pe30.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl/~daniel/komunikat
    3.gif

    Czyli OK nie zawsze znaczy OK, a Anuluj - anuluj. Tutaj OK znaczy anuluj, a
    Anuluj anulowanie - nie anuluj.

    Daniel

  • 2. Data: 2002-03-03 13:01:50
    Temat: Re: Ciekawostka
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl> napisał w
    wiadomości news:a5t5s1$5hs$1@news.onet.pl...
> [...]
    3.gif

    > Czyli OK nie zawsze znaczy OK, a Anuluj - anuluj. Tutaj OK znaczy anuluj,

    Kolega sie chyba logiki nie uczyl :-)

    Negacja negacji daje ...

    Pzdr,

    M.

    PS. A jaki to logiczny bank???
    ;-)

  • 3. Data: 2002-03-03 14:24:21
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:a5t6sm$81b$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl> napisał w
    > wiadomości news:a5t5s1$5hs$1@news.onet.pl...

    > Kolega sie chyba logiki nie uczyl :-)
    > Negacja negacji daje ...

    Uczylem, uczylem: w szkole sredniej i na studiach, wiec nie mialem z tym
    komunikatem jakiegos problemu, ale przecietny klient moze sie zamotac, kiedy
    na pytanie, czy anulowac kliknie "Anuluj", a tu nic sie nie stanie.

    > PS. A jaki to logiczny bank???

    Citibank.

    Daniel

  • 4. Data: 2002-03-03 17:24:15
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Użytkownik "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl> napisał w
    wiadomości news:a5tbo2$ee8$1@news.onet.pl...

    > Citibank.

    I wszystko jasne ;)

  • 5. Data: 2002-03-04 10:08:36
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    3.gif

    > Czyli OK nie zawsze znaczy OK, a Anuluj - anuluj. Tutaj OK znaczy anuluj,

    Ja widzialem ciekawy komunikat:
    "Cancel Order?"
    |Yes| |No| |Cancel|

  • 6. Data: 2002-03-08 07:06:34
    Od: Rafal Wozniak <k...@i...net.pl>

    > Kolega sie chyba logiki nie uczyl :-)
    >
    > Negacja negacji daje ...

    Niestety język polski aż do tak logicznych języków się nie zalicza. Jest kilka
    dość ciekawych wyjątków (nie pomnę teraz, swego czasu miałem niezły ubaw z
    nich).

  • 7. Data: 2002-03-08 08:31:32
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Rafal Wozniak"

    > Niestety język polski aż do tak logicznych języków się nie zalicza. Jest
    kilka
    > dość ciekawych wyjątków (nie pomnę teraz, swego czasu miałem niezły ubaw
    > nich).

    zadaj pytanie "czy nieprawdą jest, że 2+2=4" a po odpowiedzi TAK
    (najczęstsza)
    następne: "czy prawdą jest, że 2+2=4" ;-))
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-03-08 12:18:44
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > kilka
    >
    > zadaj pytanie "czy nieprawdą jest, że 2+2=4" a po odpowiedzi TAK
    > (najczęstsza)
    > następne: "czy prawdą jest, że 2+2=4" ;-))

    Mnie bardzeij ubawił PGR w mailu:

    From: "Piotr Gralak" <g...@p...pl>

  • 9. Data: 2002-03-08 12:25:03
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    To nie tak

    > zadaj pytanie "czy nieprawdą jest, że 2+2=4"

    Pytanie - czy nieprawda jest, ze 2 * 2 NIE rowna sie cztery

    Tu najczestsza odpowiedzia jest NIE, odpowiedz TAK z reguly nie jest
    oczekiwana :-)

    Pzdr,

    M.

  • 10. Data: 2002-03-08 13:38:51
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek <m...@U...TO.komorka.org> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a6aajt$a3d$...@n...tpi.pl...

> [...]
    >
    > Pytanie - czy nieprawda jest, ze 2 * 2 NIE rowna sie cztery
    >
    > Tu najczestsza odpowiedzia jest NIE, odpowiedz TAK z reguly nie jest

    Nic tylko korzystając z tego przykładu formułować umowy 8-)