  • 11. Data: 2010-02-10 19:32:18
    Temat: Re: warto do Aliorbanku ? (np. z Polbanku)
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-02-10, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Chętnie bym uzyskał info dla obu typów rachunku. Jak przypuszczam dla
    > "firmowego" można oczekiwać lepszych warunków, prawda?

    Wg Tabeli Oprocentowania: Kredyt odnawialny w ROR: 16.00%
    A w przypadku firmowego na razie słyszałem o WIBOR1M + 5-10%,
    zależnie od scoringu. W moim przypadku wychodzi coś WIBOR1M
    + okolice 7%, ale jak wyjdzie po podpisaniu umowy, to
    zobaczymy.

    Dla porównania BRE Multi ma lepsze warunki na ROR,
    ale gorsze na bieżącym (od okolic 12.5%, przy założeniu
    najdroższego konta za 35/m-c).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2010-02-10 21:06:36
    Od: ForALL <N...@s...info>

    W dniu 2010-02-10 16:07, Tomasz [Bubon] pisze:
    > Pytam o wazne sprawy: co
    >
    > Testowałem Aliora jako zapasowe konto do wypłat z obcych bankomatów i
    > stwierdzam, że ogólnie bank daje radę.
    > Dobre rzeczy: darmowe bankomaty, widoczne blokady kartowe (niby
    > oczywiste - ale nie dla wszystkich banków), powiadamianie sms o
    > zdarzeniu na rachunku lub o płatności kartą.
    > Koszty utrzymania karty i konta ROR nie są wysokie. O ich KK nie piszę
    > bo nie używałem.
    >
    > Jedyna rzecz która mnie trochę irytowała to trochę ciężki interfejs
    > (mechanizmy AJAX) ale za to całkiem sprawny system na komórki.
    Od kiedy to alior ma powiadomieniu przy platnosci karta? Ja takowego nie
    widze:)

  • 13. Data: 2010-02-10 22:04:04
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 10 Lut, 16:07, "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> wrote:

    > Jedyna rzecz która mnie trochę irytowała to trochę ciężki interfejs
    > (mechanizmy AJAX) ale za to całkiem sprawny system na komórki.

    To jedno. Mnie dodatkowo wpienia bardzo dlugie "przymowanie" przelewu.
    Zawsze po wpisaniu kodu z SMSa to kolko ladowania bardzo dlugo sie
    kreci. Jest to co najmniej kilkanascie sekund czekania na
    potwierdzenie zlecenia przelewu :/

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 14. Data: 2010-02-10 22:17:11
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Zależy jakie masz potrzeby. Konta osobiste tam są relatywnie drogie
    > (5 zł za kartę miesięcznie w wersji minimalnej). Jak chodzi o konto

    Jeśli ma się odpowiednią kwotę na koncie, to na te 5zł ON zarabia.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 15. Data: 2010-02-11 11:57:07
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 10 Lut, 23:17, "Zygmunt M. Zarzecki"
    > Jeśli ma się odpowiednią kwotę na koncie, to na te 5zł ON zarabia.

    Tyle, że ta odpowiednia kwota mogłaby gdzie indziej zarabiać troszkę
    więcej....

    Więc to jest dobre jeśli ktoś trzyma te (średnio) 2,5k pod wypłaty z
    bankomatów.

  • 16. Data: 2010-02-11 12:31:05
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 10 Lut, 15:19, "1634Racine" wrote:
    > juz nie wariujmy - 5 zl/miesiac to nie sa pieniadze, jesli ktos kaze wklepac
    > na alior pensje i ją pobiera  np. kartowo caly miesiac. Daj spokoj - 5z to
    > nie jest kwota, paczka pierosow to nawet nie jest. Pytam o wazne sprawy: co
    > jest dobre w alior + czy warto z polbanku + zle doswiadczenia w aliorze.

    Minusy Aliora względem Polbanku widzę dwa:
    - marny %
    - te nieszczęsne 5zł za kartę
    Plusy:
    - wszystkie bankomaty
    - system transakcyjny z większą liczbą informacji
    - brak problemów z certyfikatami
    - dla niektórych te nowe ubezpieczenia

    Skoro 5zł miesięcznie Cię nie przeraża, to dlaczego sobie nie założysz
    tam konta i sam nie przetestujesz?
    Jak do tego łykniesz tę ich KK samochodową, to jeszcze 100zł
    dostaniesz.
    --
    pozdr.
    ls

  • 17. Data: 2010-02-11 13:12:31
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Krzysiek" <k...@o...pl> wrote in message
    m.googlegroups.com...
> [...]

    więcej....

    Więc to jest dobre jeśli ktoś trzyma te (średnio) 2,5k pod wypłaty z
    -------------------

    Przy trzymaniu mniejszych kwot rzedu kilkuset zl zdecydowanie taniej
    wychodzi DBnet, bo praktycznie przy 1 wyplacie z bankomatu/mies. karta jest
    darmowa. Praktycznie. dopiero od 2400zl jak ktos trzyma w Aliorze to
    odsetki pokryja koszt karty, jezeli utrzymuje stan powyzej zaczyna byc na
    plusie w stosunku do DB.

  • 18. Data: 2010-02-11 14:43:58
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "ls" <l...@w...pl>
    h.googlegroups.com

    > Minusy Aliora względem Polbanku widzę dwa:
    > - marny %
    > - te nieszczęsne 5zł za kartę

    Jest jeszcze jeden (może niektórzy uznają to za plus) - "lukierkowatość" w
    oddziałach (przynajmniej w tych, które miałem przyjemność nawiedzić). Ja
    osobiście mam odruch wymiotny jak ktoś na siłę z wymuszoną uprzejmością i
    przyklejonym uśmiechem na twarzy chce mi wejść do tyłka...

  • 19. Data: 2010-02-12 10:04:31
    Od: "UHF" <u...@g...pl>

    Valdi <V...@v...pl> napisał(a):
> [...]
    > osobiście mam odruch wymiotny jak ktoś na siłę z wymuszoną uprzejmością i
    > przyklejonym uśmiechem na twarzy chce mi wejść do tyłka...

    Mnie do Aliora też zniechęciło podejście do klienta, a konkretnie ich
    kretyński marketing. Zaraz na początku chciałem otworzyć u nich konto,
    odwiedziłem placówkę i obsługa oczywiście od początku "lukierkowa" (w sumie
    to dobrze, czułem się prawie jak w amerykańskim banku ;-)), ale gdy przyszło
    do meritum to już nie było tak ciekawie. Pytam o oprocentowanie depozytu,
    czy mają coś lepszego niż konkurencja która wtedy miała oidp jakieś 6-7%,
    panienka z tą swoją lukierkowatością chwali się że 11% overnight, dopiero
    potem dodaje że to jednak tylko od połowy środków. Czyli jednak to sporo
    mniej... miła pani widzi że trafił się trochę bardziej dociekliwy klient,
    więc próbuje wybronić marketingową ściemę recytując kolejną chyba wyuczoną
    na pamięć bajeczkę że to celowe, bo gdybym np. nagle potrzebował w nocy
    kupić coś na stacji benzynowej to zawsze mam dostępne wolne środki.
    Potem pytanie, o konto, czy jest darmowe. Pada odpowiedź że tak, jednak po
    chwili mojego drążenia okazuje się że tak do końca darmowe nie jest ;) W
    końcu konta w Aliorze nie założyłem. O ile obiektywnie ich oferta nie jest
    zła, to nie podoba mi się traktowanie klienta jak kompletnego łosia,
    wierzącego w każdą marketingową ściemę.

    pozdrawiam

  • 20. Data: 2010-02-12 10:24:26
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 12 Lut, 11:04, "UHF" wrote:
> [...]
    > (...)
    > O ile obiektywnie ich oferta nie jest
    > zła, to nie podoba mi się traktowanie klienta jak kompletnego łosia,

    Hmmm, to ja akurat mam miłe wrażenia z obcowania z pracownikami
    Aliora.
    Pewną reklamację załatwili po mojej myśli.
    Poza tym, trochę się na nich wzbogaciłem (te pieniążki w prezencie,
    gadżety...)
    Jak się bardziej postarają z ofertą, to może znów nawiążę jakąś
    współpracę?
    Korci mnie te kolejne 100zł ;)
    --
    pozdr.