  • 1. Data: 2010-02-10 09:03:20
    Temat: OF - potwierdzenie otwarcia lokat(y)
    Od: luc <b...@g...net>

    Właśnie zostałem zasypany potwierdzeniami, ale nie w skrzynce
    tradycyjnej poczty, tylko mailowej znalazłem odpowiednią liczbe 2
    megabajtowych wiadomości z załączonym plikiem pdf. Wiadomości są z
    podpisem elektronicznym - czyżby OF postanowił w końcu ograniczyć
    koszty generowane przez optymalizację lokat optymalnych? I czy już
    nigdy nie zobaczę tak wyczekiwanych listów od pani Edyty K.? ;-(

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2010-02-10 14:57:27
    Temat: Re: OF - potwierdzenie otwarcia lokat(y)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik luc b...@g...net ...

> [...]
    > koszty generowane przez optymalizację lokat optymalnych? I czy już
    > nigdy nie zobaczę tak wyczekiwanych listów od pani Edyty K.? ;-(

    potwierdzam, dostalem dzis potwierdzenie lokaty załozonej tdzien temu.

  • 3. Data: 2010-02-10 18:23:38
    Od: orcio <o...@N...pl>

    luc pisze:
> [...]
    > koszty generowane przez optymalizację lokat optymalnych? I czy już
    > nigdy nie zobaczę tak wyczekiwanych listów od pani Edyty K.? ;-(

    Dziś składałem wnioski i jest do wyboru czy chce e-mail czy list.

    orcio