  • 1. Data: 2010-02-10 12:04:17
    Temat: GW i jej info nt SORBNET
    Od: z...@o...pl

    czy naprawdę tak dużo ludzi płaci raty sorbnetem?
    wątpię aby rata kredytowa wynosiła milion, a jeśli
    ktoś liczy co mu sie opłaca, to naprawdę rzadko
    używa sorbnetu.

    Dla 35zł opłaty za sorbnet i 5,1% na rachunku,
    opłata za sorbnet zaczyna się kalkulować przy
    kwocie przewyższającej 256.000 zł

    Może niektórzy sklerotycy wolą zapłacić sorbnetem
    ratę karty kredytowej (bo opłata 35zł czy 40zł
    jest porównywalna z karą za spóźnienie a nie brudzi
    raportów w BIK) ale to raczej wyjątki. Mysle ża taki
    wydatek na sorbnet zapada w pamięć i na drugi miesiąc
    kredytobiorca już pamięta o terminach.

    sumując, ewentualna awaria sorbnetu powinna dotknąć
    bardzo niewielką ilość uzytkowników.

  • 2. Data: 2010-02-10 12:06:54
    Temat: Re: GW i jej info nt SORBNET
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 13:04:17 +0100, zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
    napisał(a):

> [...]
    > terminach.
    >
    > sumując, ewentualna awaria sorbnetu powinna dotknąć bardzo niewielką

    Problemem nie jest sama awaria sorbnetu, tylko jej dalsze skutki. Naprawa
    awarii podobno wywołała opóźnienia sesji eliksiru - mniejsze w KIR,
    większe w bankach.

  • 3. Data: 2010-02-10 15:03:33
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-10 13:06, jureq wrote:

    > Problemem nie jest sama awaria sorbnetu, tylko jej dalsze skutki. Naprawa
    > awarii podobno wywołała opóźnienia sesji eliksiru - mniejsze w KIR,
    > większe w bankach.

    Jeden z was pisze o ewentualnej awarii a drugi że już wywołała skutki.
    Czyli była jakaś awaria SORBNET-u? Proszę o linki, nie mogę nic znaleźć.

  • 4. Data: 2010-02-10 15:28:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    grup dyskusyjnych:hku7gu$hb5$...@n...onet.pl...

    > Problemem nie jest sama awaria sorbnetu, tylko jej dalsze skutki. Naprawa
    > awarii podobno wywołała opóźnienia sesji eliksiru - mniejsze w KIR,
    > większe w bankach.

    Korzystałem dzisiaj zarówno z Sorbnetu jak i z II sesji Elixir i żadnych
    opóźnień nie stwierdziłem.

  • 5. Data: 2010-02-10 15:29:56
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Xyzie!

    W środę, 10 lutego 2010, o godz. 16:03:33, napisałeś na temat: "GW i jej
    info nt SORBNET"
    XYZ j...@m...bin, news:hkuhs7$l9v$1@news.onet.pl

    > Jeden z was pisze o ewentualnej awarii a drugi że już wywołała skutki.
    > Czyli była jakaś awaria SORBNET-u? Proszę o linki, nie mogę nic znaleźć.

    http://www.gazetapodatnika.pl/artykuly/nbp_awaria_sy
    stemu_sorbnet_opanowana-a_11260.htm

    --
    Hej!
    TZ

    - Nie tylko schudłem o dwa kilo, ale i o tyle samo urosłem! -

  • 6. Data: 2010-02-10 15:34:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > Jeden z was pisze o ewentualnej awarii a drugi że już wywołała skutki.
    > Czyli była jakaś awaria SORBNET-u? Proszę o linki, nie mogę nic znaleźć.

    A szukales u zrodla?
    http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosc
    i_2010/100210_sorbnet.html

    MK

  • 7. Data: 2010-02-10 22:17:33
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > grup dyskusyjnych:hku7gu$hb5$...@n...onet.pl...

    > Korzystałem dzisiaj zarówno z Sorbnetu jak i z II sesji Elixir i żadnych

    bo awaria była i została usunięta jeszcze w poniedziałek, ale onety i
    inne bzdety do środy miały pożywkę :)

  • 8. Data: 2010-02-11 20:12:51
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    A jakbyś tak dał jakiś cytat z gw albo linka... bo nie wiadomo, do czego się
    odnosisz.

    Mariusz

  • 9. Data: 2010-02-11 20:23:50
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Mariusz" news:hl1oc3$ao2$1@news.onet.pl

    > A jakbyś tak dał jakiś cytat z gw albo linka... bo nie wiadomo, do czego
    się
    > odnosisz.

    chyba tego szukasz:
    http://tnij.org/fudr