  • 1. Data: 2010-02-10 05:43:11
    Temat: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    http://bucks.blogs.nytimes.com/2009/11/05/paypal-may
    -face-new-competition-from-banks

    Zwlaszcza pierwsze zdanie drugiego akapitu jest cudowne....

    Co ich sklonilo to podjecia takiego kroku? Toz to wyrok smierci na czeki!

    k.

  • 2. Data: 2010-02-10 06:11:08
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kashmiri wrote:
> [...]
    >
    > Zwlaszcza pierwsze zdanie drugiego akapitu jest cudowne....
    >
    > Co ich sklonilo to podjecia takiego kroku? Toz to wyrok smierci na czeki!

    Spokojnie
    jeszcze dlugo nie.
    Mentalnosc ludzi ciezko zmienic.
    Za 5-10 lat moze.

  • 3. Data: 2010-02-10 07:24:43
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 10.02.2010 06:43, kashmiri wrote:
> [...]
    >
    > Zwlaszcza pierwsze zdanie drugiego akapitu jest cudowne....
    >
    > Co ich sklonilo to podjecia takiego kroku? Toz to wyrok smierci na czeki!

    Szok po prostu!

    While some banks in recent years have begun allowing customers
    to transfer money electronically to other accounts at the same
    bank (...)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 4. Data: 2010-02-10 07:27:03
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 10.02.2010 08:24, Tomasz Chmielewski wrote:
> [...]
    >
    > While some banks in recent years have begun allowing customers
    > to transfer money electronically to other accounts at the same

    I najlepsze ;)

    Have you figured out a way to make this transfer happen for
    yourself already? What about those of you outside the United
    States?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 5. Data: 2010-02-10 07:48:56
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message
> [...]
    >
    > Have you figured out a way to make this transfer happen for
    > yourself already? What about those of you outside the United

    Outside the U.S. rozciaga sie dzungla, gdzie ludzie zjadaja siebie
    nawzajem...

    k.

  • 6. Data: 2010-02-10 11:45:06
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 10 Lut, 00:43, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:
> [...]
    >
    > Zwlaszcza pierwsze zdanie drugiego akapitu jest cudowne....
    >
    > Co ich sklonilo to podjecia takiego kroku? Toz to wyrok smierci na czeki!

    No, moze moje wnuki tego dozyja... Starsza generacja i nawet niektorzy
    mlodsi beda nadal uzywali czekow z wyboru.

    Z punktu widzenia przecietnego uzytkownika, obecny system ma tez swoje
    zalety. Karty + rachunki przez internet zalatwiaja 99% potrzeb.
    Wyslanie komus czeku (od paru lat takze mozliwe przez internet) ma
    podstawowa zalete: nie wymaga od wysylajacego znajomosci numeru konta
    odbiorcy.

  • 7. Data: 2010-02-10 11:52:59
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

> [...]
    >
    > Zwlaszcza pierwsze zdanie drugiego akapitu jest cudowne....
    >
    > Co ich sklonilo to podjecia takiego kroku? Toz to wyrok smierci na czeki!

    Ha ha, ironia sytuacyjna Twojego postu jest niesamowita. Wlasnie
    czytam jak to padl system Sorbnet, w zwiazku z tym polskie banki
    zglupialy i padl Elixir. Ale niektore nawet podjely decyzje ze oddadza
    oplaty karne za opoznienia w splatach np. kredytow.

    Zaczynam rozumiec dlaczego niektore nacje wola czeki.

  • 8. Data: 2010-02-10 12:00:10
    Od: "u" <...@w...yz>

    Uzytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
    q.googlegroups.com...
    > czytam jak to padl system Sorbnet, w zwiazku z tym polskie banki
    >
    > Zaczynam rozumiec dlaczego niektore nacje wola czeki.

    Sorbnet nie dzialal jak dlugo? Kilka godzin, dobe?
    Czek przyjdzie i zostanie zrealizowany moze od razu, moze za chwile, moze za
    kwartal.
    Wybór nalezy do wybierajacego.

  • 9. Data: 2010-02-10 12:01:40
    Od: "u" <...@w...yz>

    Uzytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Wyslanie komus czeku (od paru lat takze mozliwe przez internet) ma
    > podstawowa zalete: nie wymaga od wysylajacego znajomosci numeru konta
    > odbiorcy.

    Jak znam jego nazwisko, adres, moge sie tez dowiedziec numeru rachunku.

  • 10. Data: 2010-02-10 12:09:15
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 10 Lut, 07:01, "u" <u...@w...yz> wrote:

    > Jak znam jego nazwisko, adres, moge sie tez dowiedziec numeru rachunku.

    Chyba sie nie zrozumielismy. Nie musisz sie niczego "dowiadywac" zeby
    odbiorcy ten czek wyslac - jezeli znasz jego nazwisko i adres. Ja
    mowie o wygodzie nadawcy, ktory nie musi wklepywac
    dwudziestoszesciocyfrowego numeru konta odbiorcy.