  • 21. Data: 2010-02-12 10:25:21
    Temat: Re: warto do Aliorbanku ? (np. z Polbanku)
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 11 Lut, 14:12, "Krzysztof" wrote:

    > Przy trzymaniu mniejszych kwot rzedu kilkuset zl zdecydowanie taniej
    > wychodzi DBnet, bo praktycznie przy 1 wyplacie z bankomatu/mies. karta jest
    > darmowa.  Praktycznie. dopiero od 2400zl jak ktos trzyma w Aliorze to
    > odsetki pokryja koszt karty, jezeli utrzymuje stan powyzej zaczyna byc na
    > plusie w stosunku do DB.

    Zgadzam się z przedmówcą - nawet przeszedłem od słów do czynów ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 22. Data: 2010-02-12 21:45:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-02-11 12:57, Krzysiek pisze:
    > Tyle, że ta odpowiednia kwota mogłaby gdzie indziej zarabiać troszkę
    > więcej....

    A jak przyjdzie potrzeba wypłaty gotówki to co wtedy ? Bawienie się w
    jakieś przelewy, zamykanie lokat ? Bezsensu.

    > Więc to jest dobre jeśli ktoś trzyma te (średnio) 2,5k pod wypłaty z
    > bankomatów.

    A jest jakiś sens trzymać mniej na ROR przeznaczonym pod wypłaty gotówki ?

    --
    Mithos

  • 23. Data: 2010-02-13 01:05:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "1634Racine" hku9gm$pmj$...@i...gazeta.pl

    > ktos wrócił wlasnie w Polbanku i... zero mozliwosci wyplaty gotowki
    > jakiejkolwiek, bowiem... "trzy dni bedzie trwala poprawa/unowoczesnianie
    > systemu informatycznego". Ja nie moglem w to uwierzyc, gdy opowiedziano.
    > Trzy dni zero ruchu gotowkowego. Azja. 15 wiek. Mam nadzieje, ze jeszcze
    > kolapsu w Grecji nie splacaja lokatami z PL w tym banku.

    Dziś można zobaczyć, czy to chwilowy kłopot, czy reperacja gospodarki
    greckiej polskimi pieniędzmi. ;) A że dziś jest sobota -- trzeba z tym
    zobaczeniem zaczekać aż do poniedziałku. ;) Ja stale zapominam o zabraniu
    stamtąd tego, co przelewa się ponad progi nadziei na 88 groszy. Mam coraz
    większe trudności z namiarem pieniędzy, bo choroba płuc nie pozwoliła mi
    na ich wydawanie. Nie mam na szaleństwa typu podróż po całej Europie, ale
    mam za dużo na to, aby jakoś sensownie ulokować nadwyżki. Och... Gdyby
    tak był na sprzedaż jakiś garaż w okolicy... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2010-02-13 12:44:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Zależy jakie masz potrzeby. Konta osobiste tam są relatywnie drogie
    > (5 zł za kartę miesięcznie w wersji minimalnej).

    Ciekawe, po co komu te karty? :)
    Ja swoje debetówi używam ze 3 razy do roku. :)
    Płacę przelewami i kredytówkami. Wyjątek w płaceniu
    stanowi Biedronka, ale tam wcale nie jest tak tanio,
    jakby można było się tego spodziewać. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
    na nie, gdyż ma popsuty notebook i nie chce :) się mi go
    reperować, czyli słać do reperacji gwarancyjnej. :) Gdy
    notebook zostanie zreperowany, będę odpowiadał na m@ile. :)
    Zanim poślę popsuty notebook do naprawy, muszę zrzucić
    dane z dysku notebookowego na inny :) dysk, a to nie
    jest wcale takie proste, choć być powinno. :)

  • 25. Data: 2010-02-13 19:26:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi" hl13fk$8ki$...@n...interia.pl

    "Valdi" hl6gdv$nk$...@n...interia.pl

    > Pewne panie nie przyjmują kart płatniczych
    > a bankomat który stoi w ich
    > towarzystwie notorycznie jest zepsuty w godzinach nocnych :)

    Aha... Już wiem, o jaki Ci panie chodzi... :)

    A myślałem, że meliniarki po prostu szanują
    prawo zabraniające sprzedawania alkoholu na krechę. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
    na nie, gdyż ma popsuty notebook. Proszę o cierpliwość. :)