  • 1. Data: 2010-02-13 18:00:30
    Temat: Re: Lukas sięgnie do kieszeni klientów
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    wiatrak wrote:
    > Nie rób tego przed 15-tym , bo zabulisz
    > 35 złotych. Od 15-tego "tylko" dychę.

    infolinia tez radzi by nie robic tego przed 15, poza tym podobno przez pierwsze 3
    miesiace
    maja nie pobierac tej dychy, ale na stronie nie znalazlem potwierdzenia

  • 2. Data: 2010-03-10 10:42:33
    Od: " jgor5" <j...@g...pl>

    MarcinF <m...@i...pl> napisał(a):

    > infolinia tez radzi by nie robic tego przed 15, poza tym podobno przez
    pierwsze
    > 3 miesiace
    > maja nie pobierac tej dychy, ale na stronie nie znalazlem potwierdzenia

    Sprawdził już ktoś przejście z ekonta plus na ekonto, jak jest z pobieraniem
    tej opłaty 10zł?

  • 3. Data: 2010-03-10 13:05:24
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 10 Mar, 11:42, " jgor5" wrote:

    > Sprawdził już ktoś przejście z ekonta plus na ekonto, jak jest z pobieraniem
    > tej opłaty 10zł?

    Tak: ja po 15 II zmieniłem z e-konta pro na e-konto.
    Pobieranie prowizji ustawione było na 2., ale o dziwo, 2 III nic nie
    pobrali.
    Zobaczymy, co będzie 2 IV
    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2010-03-10 13:49:32
    Od: Czarek <...@...pl>

    ls wrote:
    > Tak: ja po 15 II zmieniłem z e-konta pro na e-konto.
    > Pobieranie prowizji ustawione było na 2., ale o dziwo, 2 III nic nie
    > pobrali.
    > Zobaczymy, co będzie 2 IV

    U mnie też narazie nie pobrali, za to pobrali 2x1,90 zł za pakiet
    techniczny. :/

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 5. Data: 2010-03-10 17:37:16
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Czarek" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie też narazie nie pobrali, za to pobrali 2x1,90 zł za pakiet
    > techniczny. :/

    A co to k.... jest?

    wiatrak

  • 6. Data: 2010-03-10 17:56:29
    Od: Czarek <...@...pl>

    wiatrak wrote:
    > Użytkownik "Czarek" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > A co to k.... jest?

    Standardowo dodawane ubezpieczenie do Lukas e-Konto Pro, które w tym
    pakiecie jest bezpłatne. Szkoda tylko, że po przekształceniu rachunku na
    Lukas e-Konto, wypowiedzeniu umowy o korzystanie z karty VE, na moje
    pytanie: "Czy coś jeszcze powinienem zrobić, aby nie ponosić żadnych
    opłat za konto?" uzyskałem odpowiedź: "Nie, to już wszystko.". A teraz
    robią problemy - nie można zrezygnować z pakietu przez internetowy
    system transakcyjny, więc przy braku aktywnego teleserwisu pozostaje
    kolejna wycieczka do banku...

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 7. Data: 2010-03-10 20:29:39
    Od: mac66 <m...@a...pl>

    On 2010-03-10 11:42, jgor5 wrote:

    > pierwsze
    >
    > Sprawdził już ktoś przejście z ekonta plus na ekonto, jak jest z pobieraniem
    > tej opłaty 10zł?

    ja zmienilem - wczesnij pisalem do nich na poczcie wewnetrznej
    odpisali ze do 3 miesiecy mozna zmieniac za darmo
    no i nic nie pobrali

    m.