  • 1. Data: 2005-02-13 22:58:39
    Temat: w czym tkwi kruczek - jeżeli takowy jest?
    Od: "mirek" <l...@a...pl>

    Bank BPH " Nowa lokata Intrata PLUS &#8211; oprocentowanie do 12 %
    Teraz dzięki lokacie Intrata PLUS możesz cieszyć się naprawdę wysokim
    oprocentowaniem - 12% ."

    Czy po upływie 13% m-cy otrzymam zysk z lokaty wynoszacy 12% (minus podatek
    belki 19%). Czy czegos tu nie rozumiem i to tylko wielki "pic na wodę", gdyż u
    konkurencji najwyższe oprocentowanie lokaty rocznej sięga góra 7,10-7,15%.

    Z góry dziekuje!!!

    Mirek

  • 2. Data: 2005-02-13 23:02:23
    Temat: Re: w czym tkwi kruczek - jeżeli takowy jest?
    Od: "Sebastian" <s...@C...onet.pl>

    Użytkownik "mirek" <l...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Bank BPH " Nowa lokata Intrata PLUS &#8211; oprocentowanie do 12 %
    > Teraz dzięki lokacie Intrata PLUS możesz cieszyć się naprawdę wysokim
    > oprocentowaniem - 12% ."

    hmm
    szukaj kruczkow i zdan pisanych bardzo malych drukiem

    Sebastian

  • 3. Data: 2005-02-13 23:02:36
    Od: "Sebastian" <s...@C...onet.pl>

  • 4. Data: 2005-02-13 23:06:28
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia 13 Feb 2005 23:58:39 +0100, mirek napisał(a):

> [...]
    > konkurencji najwyższe oprocentowanie lokaty rocznej sięga góra 7,10-7,15%.

    Wygląda na to, że przeczytałeś reklamę i nawet nie spojrzałeś dokładnie na
    warunki. A choćby ze stronki:
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/depozyty/i
    ntrata można
    przeczytać, że: Oprocentowanie efektywne w stosunku rocznym - 5,46 %.

    13% w stos. rocznym dostajesz ale w ostatnim miesiącu :) a w pierwszym np
    2%.

  • 5. Data: 2005-02-13 23:08:46
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-02-13 23:58, Użytkownik mirek napisał :
> [...]
    > konkurencji najwyższe oprocentowanie lokaty rocznej sięga góra 7,10-7,15%.

    Co jest? "Nieczytaty" czy "niekumaty"?

  • 6. Data: 2005-02-13 23:09:34
    Od: "axell" <a...@o...wywalto.pl>

> [...]
    gdyż u
    > konkurencji najwyższe oprocentowanie lokaty rocznej sięga góra 7,10-7,15%.

    Wszytko ładnie jest opisane tu :
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/depozyty/i
    ntrata
    Na 12% masz tylko ostatni 13 miesiąc oprocentowanie, czyli musisz przejśc
    przez pierwszy miesiąc oprocentowany 2%, drugi mc 2% , trzeci mc 3% ... z
    tego możesz sobie obliczyć jakie wychodzi całkowiet oprocentowanie. Zresztą
    nawet nie musisz nic liczyć stoi jak krowie na rowie: "Oprocentowanie
    efektywne w stosunku rocznym - 5,46 %"

    pozdr axell

  • 7. Data: 2005-02-13 23:09:50
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mirek <l...@a...pl> wrote:
> [...]
    > podatek belki 19%). Czy czegos tu nie rozumiem i to tylko wielki
    > "pic na wodę", gdyż u konkurencji najwyższe oprocentowanie lokaty

    Pic na wode. Oprocentowanie efektywne w stosunku rocznym - 5,46 %.
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/depozyty/i
    ntrata

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-02-13 23:12:25
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    mirek napisał(a):
> [...]

    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/depozyty/i
    ntrata

    "Oprocentowanie efektywne w stosunku rocznym - 5,46 %."

    A 12% jest IMO tylko w 13 miesiącu.

    Michał

  • 9. Data: 2005-02-13 23:26:57
    Od: Adam <d...@t...pl>

> [...]
    > przeczytać, że: Oprocentowanie efektywne w stosunku rocznym - 5,46 %.
    >
    > 13% w stos. rocznym dostajesz ale w ostatnim miesiącu :) a w pierwszym np

    Można jeszcze dodać, że tym samym jest to jedna z gorszych ofert na rynku
    :) np Emax+ w Mbanku oferuje bardzo zbliżone oprocentowanie efektywne w
    stos. rocznym a wycofać możesz się kiedy chcesz bez utraty odsetek.

  • 10. Data: 2005-02-14 10:33:21
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Sebastian napisał(a):

    > hmm
    > szukaj kruczkow i zdan pisanych bardzo malych drukiem

    Dziwne podejście ... Masz opcję zwiększania/zmniejszania
    czcionki w swojej przeglądarce ?

    Ja pomniejszyłem wszystko , i szukałem ... Teraz powiększę, ale
    w myśl Twojej zasady nic nie powinienem znaleźć.

    --
    > Sygnaturka zastępcza:
    > - Od tego jest ścierka, żeby była brudna.
    > - Podstawowe zasady higieny...
    > - Podstawowe zasady higieny są takie, że jak się wchodzi, to
    się puka. A pan wchodzi bez pukania, z brudną ścierką.