  • 1. Data: 2005-02-13 16:27:32
    Temat: kredyt mieszkaniowy w Mublitbanku - konieczność informowania o innych nowych kredytach
    Od: iTuiTu <i...@p...onet.pl>

    W Mubltibanku w umowie kredytu mieszkaniowego jest zapis o konieczności
    informowania tego banku o chęci podjęcia każdego następnego kredytu.
    Niezależnie od kwoty - upierdliwe, jak np się bierze pralkę za 1500 na
    trzy raty.

    Ktoś się z tym z Was zderzył? Jakieś doświadczenia? Zwłaszcza
    negatywne... ;)))

    --
    iTuiTu

  • 2. Data: 2005-02-13 19:55:33
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "iTuiTu" <i...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1g5lswkvhen3h$.h3ry9zg3gkj8.dlg@40tude.net...
> [...]
    > trzy raty.
    >
    > Ktoś się z tym z Was zderzył? Jakieś doświadczenia? Zwłaszcza

    No daj spokoj zeby to powaznie traktowac... :)))

    marekz

  • 3. Data: 2005-02-13 20:00:26
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    >W Mubltibanku w umowie kredytu mieszkaniowego jest zapis o konieczności
    > informowania tego banku o chęci podjęcia każdego następnego kredytu.

    ja mam napisane o koniecznosci informowania banku o zaciaganiu zobowiazania
    w kwocie pow. 10.000 zl (BPH)

    JR

  • 4. Data: 2005-02-13 20:31:49
    Od: "Multic" <j...@g...pl>

    Zapis ten jest wymagany przez KNB we wszystkich umowach kredytowych
    (hipotecznych) ale jeszcze nie wszystkie banki go wprowadziły.
    Multi nie ma pracowników, którzy by to kontrolowali. Problem pojawia się,
    gdy chcesz wziąć inny kredyt w tym banku lub go podwyższyć.

  • 5. Data: 2005-02-13 22:53:13
    Od: iTuiTu <i...@p...onet.pl>

    > (...) Problem pojawia się, gdy chcesz wziąć inny kredyt w tym banku lub go
    podwyższyć.

    tzn miałeś z tym faktycznie problem - czym one się objawiły?

    trochę nie czuję tutaj konsekwencji - kiedy np 'zapomni' się powiadomić
    bank o kredycie w kwotach poniżej 10 tysięcy - a w sumie to o takie mi
    chodzi. szybkie kredyty - na dwie trzy raty.

    --
    iTuiTu

  • 6. Data: 2005-02-14 20:53:19
    Od: "Multic" <j...@g...pl>

    jak chcesz podwyższyć kredyt lub zaciągnąć kolejny to jesteś dokładnie
    sprawdzany, w przeciwnym wypadku nikomu nie chce się tego robić