  • 1. Data: 2005-02-13 20:48:47
    Temat: MultiBank-kredyt na 45 lat
    Od: "Multic" <j...@g...pl>

    Czy szanowni grupowicze wiedzą o tym, że MB udziela kredytów na 45 lat i do
    75 roku życia?
    Wymóg to wklad własny 20% w PLN i 30% w CHF.

    Jarek

  • 2. Data: 2005-02-13 21:46:29
    Temat: Re: MultiBank-kredyt na 45 lat
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Multic" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy szanowni grupowicze wiedzą o tym, że MB udziela kredytów na 45 lat i
    > do
    > 75 roku życia?
    > Wymóg to wklad własny 20% w PLN i 30% w CHF.

    Czy to tylko reklama, czy coś więcej?
    Jeśli spojrzymy na kredyt w PLN oprocentowany np. 7% w skali roku to rata
    przez 30 lat wynosi 665,30 PLN, a odsetki 139 511 PLN. Przy 45 latach
    odpowiednio 609,70 i 229 239 PLN. Rata nieznacznie niższa, 15 lat więcej
    spłaty i 2 razy więcej odsetek. W czym rewelacja?

  • 3. Data: 2005-02-14 21:09:45
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "rsa127" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odpowiednio 609,70 i 229 239 PLN. Rata nieznacznie niższa, 15 lat więcej
    > spłaty i 2 razy więcej odsetek. W czym rewelacja?

    Jesli to linia kredytowa, to zdecydowanie "cos wiecej" niz reklama. Czy moze
    byc teraz WWJ albo cos innego z rachunkiem bilansujacym na 45 lat ? Bo za
    moich czasow maks to byl 20 lat, potem chyba wydluzone do max 25 lat.

    marekz

  • 4. Data: 2005-02-15 07:37:59
    Od: "Multic" <j...@g...pl>

    powyższe warunki nie dotyczą wwj (max 20 lat), chociaż dla kredytów w pln
    rachunaek bilansujący oczywiscie jest przz cały okres kedytowania.

  • 5. Data: 2005-02-15 12:16:08
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > powyższe warunki nie dotyczą wwj (max 20 lat), chociaż dla kredytów w pln
    > rachunaek bilansujący oczywiscie jest przz cały okres kedytowania.

    Jezeli jedyna roznica jest tylko to, ze splata raty jest comiesieczna
    zamiast co-2-letnia lub coroczna jak w wwj, a rachunek bilansujacy ma w
    praktyce takie same cechy jak dla wwj, to sprawa super i byc moze zastanowie
    sie nad refinansowaniem wwj-ota czyms takim. Czy tez sa jeszcze jakies inne
    roznice w stosunku do wwj? Zakladam, ze ciagle mam dosc znaczny nadmiar
    wolnych srodkow w porownaniu do wymaganej linii splaty. Rachunek
    rozliczeniowy i karta wypukla debetowa nie sa dla mnie istotnym argumentem.

    marekz