  • 1. Data: 2005-02-13 15:02:22
    Temat: eKarty mBanku
    Od: "a a" <f...@g...pl>

    Czy można bez problemu płacić tymi kartami w internecie czy też właściwie
    żaden sklep tego nie akceptuje i trzeba sięgnąć po inne sposoby płatności?
    Jednym słowem czy warto w to włożyć 25,-PLN ?

    fazpol

  • 2. Data: 2005-02-13 15:11:37
    Temat: Re: eKarty mBanku
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Feb 2005 15:02:22 +0000 (UTC), "a a" <f...@g...pl>
    wklepał(-a):

    Lenistwo nie zna granic: http://www.mbank.com.pl/mszop/tab.html

  • 3. Data: 2005-02-13 15:22:11
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik a a napisał:
    > Czy można bez problemu płacić tymi kartami w internecie czy też właściwie
    > żaden sklep tego nie akceptuje i trzeba sięgnąć po inne sposoby płatności?

    Dziala w bardzo wielu.

    > Jednym słowem czy warto w to włożyć 25,-PLN ?

    To juz zalezy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-02-13 16:33:57
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    a a wrote:

    > Jednym słowem czy warto w to włożyć 25,-PLN ?

    W inteligo kartą można płacić w internecie bez żadnych dodatkowych opłat

    --
    adres antyspamowy ROT 13

  • 5. Data: 2005-02-13 16:42:34
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Peet* napisał(a):

    > W inteligo kartą można płacić w internecie bez żadnych dodatkowych opłat

    W Inteligo jest miesięczna opłata za kartę - 0.99 PLN, ale i tak w
    stosunku rocznym wychodzi taniej niż eKARTA z mBanku ;)

    Gree

  • 6. Data: 2005-02-15 02:18:55
    Od: turikke <t...@g...pl>

    Gree wrote:

    > W Inteligo jest miesięczna opłata za kartę - 0.99 PLN, ale i tak w
    > stosunku rocznym wychodzi taniej niż eKARTA z mBanku ;)

    ale np. na easyjet.com nie moglem kupic biletu uzywajac tej karty..

    turikke

  • 7. Data: 2005-02-15 09:22:30
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    turikke napisał(a):

    > ale np. na easyjet.com nie moglem kupic biletu uzywajac tej karty..

    A e-kartą mBanku się dało?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica