  • 1. Data: 2005-03-21 20:25:55
    Temat: w cp zainwestowac 30 tys na okres roku
    Od: d2 <d...@e...le>

    w jakis fundusz?
    bede mial do dyspozycji taka kwote - strach to trzymac w domu ana
    lokacie to procent mizerny wiec tak sie zastanawiam w co by to
    zainwestowac na maksimum 1 rok.

    [d2].

  • 2. Data: 2005-03-21 21:10:04
    Temat: Re: w cp zainwestowac 30 tys na okres roku
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    >w jakis fundusz?
    > bede mial do dyspozycji taka kwote - strach to trzymac w domu ana lokacie
    > to procent mizerny wiec tak sie zastanawiam w co by to zainwestowac na
    > maksimum 1 rok.
    fundusz obligacji

  • 3. Data: 2005-03-22 09:45:00
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "Zdzislaw" <z...@u...pl> napisał w wiadomości
    > fundusz obligacji

    powiem więcej:
    fundusz oblibacji usd

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2005-03-22 10:06:26
    Od: "SOBA, Andrzej" <a...@h...com>

    > zainwestowac na maksimum 1 rok.

    Nie daj sie namówic na zadne fundusze. Kup USD. Za rok masz penw 30%. Mozesz
    równiez kupic akcje Agory.

  • 5. Data: 2005-03-22 10:18:04
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Masz za dużo i nie chcesz sprzedać ze stratą ??
    JaC

  • 6. Data: 2005-03-22 11:26:36
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Zdzislaw wrote:

    > fundusz obligacji

    Oj ja bym sie bal zaryzykowac w polskie obligacje w roku wyborczym ;)
    Lepper zostaje prezydentem,samoobrona 30 % w wyborach do sejmu.
    Koalicja z LPR , oj dzialoby sie na rynku finansowym,dzialo.

  • 7. Data: 2005-03-22 12:00:48
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Uzytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Oj ja bym sie bal zaryzykowac w polskie obligacje w roku wyborczym ;)

    Dlatego euroobligacje albo obligacje dolarowe. Przy oslabianiu zlotówki
    wraz ze zblizajacymi sie wyborami zarabiasz podwójnie. na oprocentowaniu
    obligacji i na oslabieniu zlotego.

    No chyba ze zloty jednak sie umocni.... wtedy wtopa.
    Ale: nie ma zysku bez ryzyka.
    ;)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 8. Data: 2005-03-22 21:52:00
    Od: "pik" <a...@g...pl>

    zdecydowanie proponuje jakis fundusz walutowy.
    Rok wyborczy, wiec na rynku walutowym raczej wszystko jasne co i kiedy (poza
    data wyborow:) ) bedzie sie dzialo wiec (mam nadzieje) maklerzy
    poszczegolnych funduszy poczynia odpowiednie kroki.

    pzdr