  • 11. Data: 2008-10-31 16:43:36
    Temat: Re: w co zainwestowac 500 tys zlotych na 2 mce
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Uzytkownik <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:a383f2ae-206a-495f-b45a-555952fdeddb@b31g2000pr
    b.googlegroups.com...
    > Witam
    > okolo 1 grudnia bede miec na 2 mce pol miliona zlotych. Szukam po
    > necie ciekawyhc lokatach ale wszytkie okolo 8 procent sa na 3 mce
    > conajmniej. Macie jakies pomysl w co zainwestowac te 500000 pln na
    > grudzien i styczen?

    Do 13.01.2009 w Lukasie Konto Oszczednosciowe jest na 8%

  • 12. Data: 2008-10-31 16:59:34
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    > Do 13.01.2009 w Lukasie Konto Oszczednosciowe jest na 8%

    No moze se 1/10 kwoty tam wrzucic...

  • 13. Data: 2008-10-31 16:59:54
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Użytkownik "PL" <u...@W...pl> napisał w wiadomości

    > No moze se 1/10 kwoty tam wrzucic...

    fakt... mea culpa

  • 14. Data: 2008-10-31 17:15:40
    Od: b...@g...com

    On 31 Paź, 17:59, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "PL" <u...@W...pl> napisał w
    wiadomościnews:gefdhr$997$1@inews.gazeta.pl...

    > fakt... mea culpa

    juz sparwdzam polbank i millenium- wielkie dzieki :)

  • 15. Data: 2008-10-31 20:59:38
    Od: s...@g...com

    On 31 Paź, 13:59, b...@g...com wrote:
> [...]
    > necie ciekawyhc lokatach ale wszytkie okolo 8 procent sa na 3 mce
    > conajmniej. Macie jakies pomysl w co zainwestowac te 500000 pln na

    W KGHM na GPW. Są w tej chwili jak za darmo...

  • 16. Data: 2008-10-31 21:18:23
    Od: "ygreko" <...@...com>

    <b...@g...com> wrote in message
> [...]
    > necie ciekawyhc lokatach ale wszytkie okolo 8 procent sa na 3 mce
    > conajmniej. Macie jakies pomysl w co zainwestowac te 500000 pln na

    Moze i offtopic, ale poswiecilem 15 sekund aby okreslic, ze pracujesz w
    dellu i mieszkasz w Lodzi, a nie mam konta na naszej klasie.
    Zastanawiam sie, czy rozsadne jest takie upublicznianie informacji o
    sobie.

    Co o tym sadzi grupa?

  • 17. Data: 2008-10-31 21:29:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "ygreko" <...@...com> writes:

> [...]
    > w dellu i mieszkasz w Lodzi, a nie mam konta na naszej klasie.
    > Zastanawiam sie, czy rozsadne jest takie upublicznianie informacji o

    heh. Mi się nie chciało sprawdzać, ale o tym samym pomyślałem ...
    A 0,5 MPLN to już jest kwota dla której jakiś wariat mógłby chcieć
    zaryzykować.

    KJ

  • 18. Data: 2008-10-31 21:32:45
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > heh. Mi się nie chciało sprawdzać, ale o tym samym pomyślałem ...
    > A 0,5 MPLN to już jest kwota dla której jakiś wariat mógłby chcieć
    > zaryzykować.

    hmm... no ale chyba kolega nie ma tego przy sobie ;-))
    Mnie osobiscie nie wydaje sie, zeby kwota tej skali byla jakas szczegolnie
    wysoka...

  • 19. Data: 2008-10-31 23:56:07
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie osobiscie nie wydaje sie, zeby kwota tej skali byla jakas szczegolnie
    > wysoka...

    Są granice lansu... ;-)

    To jest wysoka kwota, która byłaby w stanie całkowicie odmienić życie
    niejednej osoby.

    marekz

  • 20. Data: 2008-11-01 00:12:24
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

    hehe no to ladnie w tym delu zarabiacie hehe nie ma co ;-)