  • 11. Data: 2002-04-20 06:44:45
    Temat: Re: w co zainwestowac
    Od: "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl>

    Użytkownik Maria - webmaster at http://www.cash.prv.pl
    <w...@c...prv.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@4...com..
    .
    > On Thu, 18 Apr 2002 07:32:20 +0200, piotrtal <p...@h...pl> wrote:
    >
    > >co z nimi zrobic.
    >
    > inwestuj w nieruchomosci.
    Witam,
    Wedlug mnie Twoja rada jest absurdalna.
    50 000 trudno zainwestowac w nieruchomosci, a poza tym plynnosc jest marna
    szczególnie teraz w recesji.
    A kolega chce za rok miec pieniadze do dyspozycji na zakup mieszkania.
    Pozdr
    Zbyszek

  • 12. Data: 2002-04-20 07:37:18
    Od: "Maria - webmaster at http://www.cash.prv.pl " <w...@c...prv.pl>

    On Sat, 20 Apr 2002 08:44:45 +0200, "Zbigniew Papiński"
    <z...@i...pl> wrote:

    >50 000 trudno zainwestowac w nieruchomosci,

    tez prawda, ale mozna kupic jeden domek, a reszte ew. do banku lub w
    obligacje czy fundusze.

    >a poza tym plynnosc jest marna
    >szczególnie teraz w recesji.

    dlatego teraz trzeba kupowac.

    >A kolega chce za rok miec pieniadze do dyspozycji na zakup mieszkania.

    A to racja, ale moze za rok sprzeda z zyskiem.

    Pzdr. web.master

    --
    Jak zarabiac w Internecie ? To takie proste :
    ---> http://www.cash.prv.pl <--

  • 13. Data: 2002-04-20 10:40:24
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    <w...@c...prv.pl> napisał w wiadomości
    > tez prawda, ale mozna kupic jeden domek, a reszte ew. do banku lub w
    > obligacje czy fundusze.

    Za 50 tys. złotych ????
    Chyba domek dla pieska albo lalek:-)))

  • 14. Data: 2002-04-20 19:43:39
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl>
    napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maria - webmaster at
> [...]

    :-))))))

    Sark

  • 15. Data: 2002-04-21 06:29:36
    Od: "Maria - webmaster at http://www.cash.prv.pl " <w...@c...prv.pl>

    On Sat, 20 Apr 2002 12:40:24 +0200, "inkoguto" <p...@b...pl>
    wrote:

    >Za 50 tys. złotych ????
    >Chyba domek dla pieska albo lalek:-)))

    Domek letniskowy. Za 50 tys kupie ci takie dwa :)

    Ewentualnie dwa garaze w Warszawie - cena podobna :)

    Pzdr. web.master

  • 16. Data: 2002-04-21 08:00:01
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    > Domek letniskowy. Za 50 tys kupie ci takie dwa :)
    >
    > Ewentualnie dwa garaze w Warszawie - cena podobna :)

    Oczywiście za rok będzie stała
    kolejka chętnych, żeby odkupić te domki po 100 tys.

  • 17. Data: 2002-04-21 14:19:43
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Domek letniskowy. Za 50 tys kupie ci takie dwa :)
    > Ewentualnie dwa garaze w Warszawie - cena podobna :)

    I ile do tego tych obligacji ????
    A te domki i garaże to z tych co w ubiegłym roku były droższe i teraz
    staniały i dalej na nie nie ma chętnych????
    To ile łącznie na tym interesie można stracić ?

    Jakbyś proponował kupno ziemi rolnej w dobrym miejscu, to może jeszcze
    umiałbym zauważyć potencjalny zysk, choć o rolnictwie nie mam zielonego
    pojęcia i musiałbym zapłacić komuś za poradę, która ziemia zdrożeje.

    Alternatywą być może stratną, być może zyskowną mogłyby być fundusze
    inwestycyjne akcyjne, bo podobno recesja "za nami" i teraz ma być rozwój,
    czyli akcję zdrożeją:-)

  • 18. Data: 2002-04-21 17:13:58
    Od: "Maria - webmaster at http://www.cash.prv.pl " <w...@c...prv.pl>

    On Sun, 21 Apr 2002 10:00:01 +0200, "Cezary F." <c...@i...pl>
    wrote:

    >Oczywiście za rok będzie stała
    > kolejka chętnych, żeby odkupić te domki po 100 tys.

    Chcialbys 300% zysku ?
    Pokaz mi biznes ktory tyle daje na rok :)

    Pzdr. web.master

  • 19. Data: 2002-04-22 09:07:25
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Maria - webmaster at

    > Domek letniskowy. Za 50 tys kupie ci takie dwa :)
    >
    > Ewentualnie dwa garaze w Warszawie - cena podobna :)

    Domek letniskowy musi być w okolicy, którą ewntualny nabywca zaakceptuje ...
    a każdy ma inne upodobania, wymagania co do standardu - w przeciwieństwie do
    zwykłaych mieszkań - gdzie wymagania sa juz bardziej zestandaryzowane -
    domek letniskowy zatem to bardzo trudno upłyniana inwestycja ... Nie
    wspominając o ewentualnym zysku, który zje prawdopodobnie remont tego domku
    i doposażenie go po sezonie zimowym i licznych kradzieżach ....

    Garaż w W-wie juz lepsza propozycja .. choć ostatnio ... nie wiem czy
    dochodowa

  • 20. Data: 2002-04-22 09:19:24
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Chcialbys 300% zysku ?
    > Pokaz mi biznes ktory tyle daje na rok :)

    To tylko 1 % dziennie.
    W czasach koniunktury zwykły handel mógłby tyle dać, ale obecnie to trudne,
    jeśli nie niemożliwe.
    Bo o "biznesach" typu narkotyki, bomby, hazard nie wspominamy ??:-)