Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2002-04-17 20:40:11
Temat:wymiana marek niemieckich
Od:"Lukasz" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Gdzie i po jakim kursie moge wymienic marki niemieckie, np. na euro lub zł.

Łukasz

2. Data: 2002-04-17 20:53:48
Temat:Re: wymiana marek niemieckich
Od:"Jacek Maliszewski" <j...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lukasz <l...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9kmid$re2$...@s...icm.edu.pl...
> Witam
> Gdzie i po jakim kursie moge wymienic marki niemieckie, np. na euro lub
zł.

Teraz to juz chyba tylko w ECB z bardzo wysoka prowizja :(((( Oj przegapiles
stary :(

Malin

--

Jacek Maliszewski
Analityk Bankier.pl / Euromoney.pl

3. Data: 2002-04-17 21:28:01
Od:"MichalL" <m...@n...isn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Gdzie i po jakim kursie moge wymienic marki niemieckie, np. na euro lub
zł.

Najlepiej w Niemczech. Bezterminowo.

MichalL

4. Data: 2002-04-17 21:36:59
Od:"Lukasz" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

: Teraz to juz chyba tylko w ECB z bardzo wysoka prowizja :(((( Oj
przegapiles
: stary :(

Hymmm ... kiepska sprawa, a mozesz rozwinac skrot ECB, jak wysoka :(( jest
ta prowizja?
Dzieki, Lukasz.

5. Data: 2002-04-17 22:40:39
Od:"AK" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lukasz" <l...@g...pl> wrote in message
> Witam
> Gdzie i po jakim kursie moge wymienic marki niemieckie, np. na euro lub
zł.

np. w placowce Raiffeissena - prowizje pod 0 800 502 800 (8-22)

-adrian