  • 1. Data: 2002-04-17 21:21:57
    Temat: Płatność w sieci - Money Order
    Od: "exbros" <e...@p...onet.pl>

    Witam,
    Zwykle płacę kartą, ale tym razem amerykański serwis stwierdził że "nie
    obsługuje płatności kartą z Polski". Nie wiem jaki jest tego powód, w każdym
    bądź razie zażyczyli sobie "Money Order" wysłanego na ich (amerykański)
    adres.
    Pomijając czas jaki musi upłynąć zanim przesyłka dotrze na miejsce problemem
    jest dla mnie sam "Money Order" - nigdy czegoś takiego nie używałem.
    Kwota 9,95 USD - jak, co i gdzie załatwiać i co wogóle o tym sądzicie?
    Dzięki za wszelkie uwagi i sugestie
    Pozdrawiam
    exbros

  • 2. Data: 2002-04-18 05:24:48
    Temat: Odp: Płatność w sieci - Money Order
    Od: "Keyser Soze" <k...@W...pl>

    Użytkownik exbros w wiadomości do grup dyskusyjnych...
> [...]
    > jest dla mnie sam "Money Order" - nigdy czegoś takiego nie używałem.
    > Kwota 9,95 USD - jak, co i gdzie załatwiać i co wogóle o tym sądzicie?

    Z tego co wiem istnieja dwa sposoby przeslania przekazu Money Order.
    1) agent Westen Union - liste polskich przedstawicieli znajdziesz pod
    adresem: http://www.westernunion.com.pl
    Przeslanie $9,95 przez agenta WU jest zupelnie nieoplacalne. Przyjemnosc
    kosztuje "jedyne" 13 USD.

    2) http://www.bidpay.com - serwis do "wirtualnych platnosci" prowadzony
    przez Western Union. Placisz karta, a oni wysylaja sprzedawcy przekaz MO.
    Serwis obsluguje Polske. Wyslanie $9,95 bedzie kosztowalo tylko $2,95.
    Problem jest taki, ze bidpayem mozne placic tylko za aukcje internetowe. Nie
    wiem, czy Twoja platnosc przejdzie.

    Wiecej szczegolow m.in. tutaj: http://e-platnosci.23.pl/aukcje.htm

    Milego dnia zycze
    KS