  • 11. Data: 2013-10-10 22:27:41
    Temat: Re: w Biedronce można już zapłacić telefonem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    woobe wrote:

    > Ściągasz apkę PeoPay, zakładasz konto (czyli postępujesz zgodnie z instrukcjami na
    ekranie) i doładowujesz konto (bo to pre-paid). Idziesz do Biedronki, przy kasie
    informujesz, że płacisz telefonem. Pokazujesz kasjerce wygenerowany numer, ona
    wpisuje go do kasy, na telefonie wyświetla ci się kwota transakcji i prośba o PIN.
    Podajesz PIN i gotowe.
    > W zasadzie tak samo jak w IKO.

    Za duzo kroków i za skomplikowane.

  • 12. Data: 2013-10-10 22:28:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

    > Jednak to więcej czasu zajmuje niż zapłacenie kartą.

    dokładnie

  • 13. Data: 2013-10-10 22:41:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 10 Oct 2013 15:27:41 -0500, witek napisał(a):

    > Za duzo kroków i za skomplikowane.

    Płatności kartami też pewnie na początku takie były i znając życie jak
    się wszystko dotrze będzie mniej więcej taki sam czas gotówka/karta/
    telefon. Ważniejsze jest to, że mniej pośredników przy tym i to jest
    według mnie bardzo na plus dla Biedronki, że nie daje się kartelowi ;)

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2013-10-10 23:41:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    xbartx wrote:

> [...]
    > telefon. Ważniejsze jest to, że mniej pośredników przy tym i to jest
    > według mnie bardzo na plus dla Biedronki, że nie daje się kartelowi ;)

    W Polse to zawsze bedzie skomplikowane, bo nie ma bata na kombinatorów a
    sądy i policja nie działają w ogóle.

    Na zachodzie nikt nie kombinuje jak koń pod górę tylko wypuszcza własne
    karty i ma problem rozwiązany.

  • 15. Data: 2013-10-11 11:04:46
    Od: woobe <w...@g...com>

    > dokładnie

    W teorii może to tak wyglądać. Polecam jednak spróbować samemu i sobie porównać.

    Ta szybkość płatności gotówką jest trochę przereklamowana. W praktyce i tak czekasz
    aż kasjerka wygrzebie i odliczy bilon z kasetki żeby wydać resztę, albo nasłuchasz
    się marudzenia w stylu "nie ma Pan drobnych? nie mam jak wydać".

    A jeśli podchodzisz do kasy z odliczoną gotówką to znaczy, że wcześniej stoisz i
    grzebiesz w portfelu. Czyli i tak poświęcasz tyle czasu co na odpalenie aplikacji i
    wygenerowanie kodu. A jak odliczysz bilon, to pani i tak musi go porozkładać w
    przegródkach kasetki zanim wyda ci paragon ;)

    Może nie jestem obiektywny, ale mi się takie mobilne rzeczy po prostu podobają.
    Czekam tylko aż będzie jeden wspólny standard, a nie w każdym sklepie coś innego.

  • 16. Data: 2013-10-11 15:26:59
    Od: r...@g...com

    Pytanie co zyskuje klient na takiej płatności? Ja używam kart by wyrobić limit by nie
    płacić za jej obsługę lub dostać coś w ramach cashback. A tu trzeba pamiętać żeby
    załadować tego prepaida i dodatkowo opłata za transakcję 0,2 pln.

  • 17. Data: 2013-10-11 15:57:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    woobe wrote:

> [...]
    Czekam tylko aż będzie jeden wspólny standard, a nie w każdym sklepie coś innego.

    to juz bym zrobil to tak, ze pani skanuje kod kreskowy wyswietlony na
    telefonie, np jako jeden z produktów, a ty na koncu go tylko zatwierdzasz.

    Przy mniejszych kwotach z tego zatwierdzania tez mozna zrezygnowac.
    Po prostu przygotowujesz kod kreskowy i dajesz go pani do zeskanowania i
    wychodzisz.

  • 18. Data: 2013-10-11 16:01:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
> [...]
    >wyrobić limit by nie płacić za jej obsługę lub dostać coś w ramach
    >cashback. A tu trzeba >pamiętać żeby załadować tego prepaida i

    Ale w Biedronce alternatywa jest wylacznie placenie gotowka :-)

    J.

  • 19. Data: 2013-10-11 20:58:37
    Od: W <w...@w...pl>

    J.F wystukał, co następuje:

    > Ale w Biedronce alternatywa jest wylacznie placenie gotowka :-)

    biedronka też ma alternatywy nie ograniczające się wyłącznie do gotówki ;)

  • 20. Data: 2013-10-14 11:04:48
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 11.10.2013 15:57, witek wrote:
> [...]
    >
    > Przy mniejszych kwotach z tego zatwierdzania tez mozna zrezygnowac.
    > Po prostu przygotowujesz kod kreskowy i dajesz go pani do zeskanowania i

    kod kreskowy slabo sie skanuje z telefonow
    M.