  • 1. Data: 2003-12-15 18:05:03
    Temat: vw bank karta visa elektron i saldo konta na minusie
    Od: "Kuba Osuch" <k...@b...net>

    Witam
    Mam konto vwbankdirect standart.
    Kiedy place karta srodki na koncie nie sa blokowane. Moge zrobic przelew z
    konta cala dostepna kwota. Dopiero po tygodniu ukazuje sie pozycja w
    historii rachunku ze placilem karta.
    W taki sposob juz raz osiagnolem saldo debetowe (list od vwbank ) i odsetki
    karne jesli nie wplace zaleglosci. Czy tak powinno byc ?
    Dzieki za odpowiedz nowy user vwbank :)

    Kuba Osuch
    k...@b...net
    +48501203739

  • 2. Data: 2003-12-15 18:43:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kuba Osuch <k...@b...net> wrote:
    > odsetki karne jesli nie wplace zaleglosci. Czy tak powinno byc ?
    > Dzieki za odpowiedz nowy user vwbank :)

    Byc nie powinno, ale jest i nic na to nie poradzisz.
    Musisz sie sam pilnowac.
    No ale cos tam sie mowi, ze beda pracowac nad systemem.

  • 3. Data: 2003-12-15 18:46:04
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Kuba Osuch" <k...@b...net> napisał w wiadomości

    > W taki sposob juz raz osiagnolem saldo debetowe (list od vwbank ) i
    odsetki
    > karne jesli nie wplace zaleglosci. Czy tak powinno byc ?

    Jaki był to debet / na jak długo ?

    Dzwonili, czy od razu pismo?

    Po jakim czasie pismo?

    Poleconym, czy zwykłym?

    Naliczyli jakąś opłatę??

    Sorry, że tyle pytań, ale to ciekawe. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-12-15 18:58:34
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Dec 2003 19:05:03 +0100, "Kuba Osuch"
    <k...@b...net> napisał(a):

> [...]
    >Kiedy place karta srodki na koncie nie sa blokowane. Moge zrobic przelew z
    >konta cala dostepna kwota. Dopiero po tygodniu ukazuje sie pozycja w

    Bez przesady.

    >W taki sposob juz raz osiagnolem saldo debetowe (list od vwbank ) i odsetki
    >karne jesli nie wplace zaleglosci. Czy tak powinno byc ?

    W przyblizeniu tak. Przyblizenie do dwoch, najwyzej trzech dni a nie
    tygodnia. Po prostu wiadomo powszechnie, ze jest to obsluga off-line,
    zatem niesie konsekwencje tej 'przypadlosci'. Twoj przypadek to pol
    biedy, gdyz nic nie stoi na przeszkodzie (a raczej powinno to nalezec
    do obowiazku w dobrze pojetym wlasnym interesie) prowadzenie jakiegos
    elektronicznego arkusza kalkulacyjnego i stale spisywanie wydatkow z
    kazdej kartki POLCARDU. BTW, dla mnie zupelnie niepotrzebne sa
    przysylane raz w miesiacu wyciagi papierowe.
    Szkoda czasu i atlasu. :-)

    Gorzej, ze to dziala tez w druga strone, ze przetwarzanie informacji o
    stanie konta edirect do Polcardu odbywa sie podobno tylko wieczorem,
    zatem dzis zasilone konto moze byc uzytkowane poprzez VE dopiero dnia
    nastepnego.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 5. Data: 2003-12-15 19:52:33
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    d...@4...com,
    A_Zet <a...@p...onet.pl>:

    > BTW, dla mnie zupelnie niepotrzebne sa
    > przysylane raz w miesiacu wyciagi papierowe.
    > Szkoda czasu i atlasu. :-)

    Bez problemu zrezygnujesz - wydaj taka dyspozycje poczta wewnetrzna.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-12-15 21:05:00
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Dec 2003 20:52:33 +0100, "Robert"
    <u...@o...pl> napisał(a):

    >d...@4...com,

    >Bez problemu zrezygnujesz - wydaj taka dyspozycje poczta wewnetrzna.

    I tak zrobie - myslalem ze to jest na stale przywiazane do wlasciwosci
    konta.

  • 7. Data: 2003-12-15 21:18:12
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    i...@4...com,
    A_Zet <a...@p...onet.pl>:

    > I tak zrobie - myslalem ze to jest na stale przywiazane do wlasciwosci
    > konta.

    Sprawdzone - da sie. Mozesz tez za jednym zamachem zrezygnowac z papierowych
    powiadomien o zalozeniu lokat.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-12-16 00:48:27
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bez przesady.

    a potem

    > powinno to nalezec
    > do obowiazku w dobrze pojetym wlasnym interesie) prowadzenie jakiegos
    > elektronicznego arkusza kalkulacyjnego i stale spisywanie wydatkow z
    > kazdej kartki POLCARDU.

    mozesz lubic grube i zezowate, ale nie pieprz ze wina klienta jest to, ze
    wyciagi z karty sa niewidzialne przez szereg dni

  • 9. Data: 2003-12-16 06:09:36
    Od: "Kuba Osuch" <k...@b...net>

    Mialem na koncie 100 zł.(vwbank)
    Wyjazd na nurkowanie płacę kartą na mazurach w sklepie 60 zł.
    Powrórt do domu loguję się w poniedziałek na stronie vwbank dostępne 100zł.
    Ludzka ciekawość przelew całej kwoty na inny bank :).
    Loguję się w piątek 0 zł. Tranzakcji nie widać(kartowej).
    W ponidziałęk loguję się saldo ujemne (następny tydzien).
    W piątek list polecony od vw bank o niedozwolonym saldzie na moim koncie.
    W pon wpłacam na konto vw aby nie naliczano mi odstek karnych .

    p.s Wczoraj zaplacilem karta ciekawe kiedy ta tranzakcja zostanie ukazana na
    stronie www vwbank.

    Kuba Osuch
    k...@b...net
    +48501203739

  • 10. Data: 2003-12-16 06:59:56
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Dec 2003 01:48:27 +0100, "krab" <_...@k...pl>
    napisał(a):

    >a potem

    >mozesz lubic grube i zezowate, ale nie pieprz ze wina klienta jest to, ze
    >wyciagi z karty sa niewidzialne przez szereg dni

    Ty przywykles do czytania tylko duzych liter, dopiero wowczas
    rozumiesz?

    Gdzie ja napisalem, ze wina klienta itd?

    Napisalem po pierwsze, ze jest to system OFF-LINE i takie sa tego
    konsekwencje,
    a po drugie, ze klient we wlasnym interesie powinien prowadzic jakis
    arkusz kalkulacyjny BY USTRZEC sie przed wpadka.

    Jesli uwazasz, ze klient NIE MA obowiazku WE WLASNYM interesie
    myslec, to wolno Ci, plac odsetki od glupoty. Ale nie wmawiaj mi, ze
    winie klienta za niewidzialne wyciagi, gdyz jest to po prostu zwykle
    klamstwo. Na tym poziomie raczej dyskusji sie nie prowadzi. Idz do
    piaskownicy w poszukiwaniu grubych, zezowatych i szczerbatych.