    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: vw bank karta visa elektron i saldo konta na minusie
    Date: Tue, 16 Dec 2003 07:59:56 +0100

    Dnia Tue, 16 Dec 2003 01:48:27 +0100, "krab" <_...@k...pl>
    napisał(a):

    >a potem

    >mozesz lubic grube i zezowate, ale nie pieprz ze wina klienta jest to, ze
    >wyciagi z karty sa niewidzialne przez szereg dni

    Ty przywykles do czytania tylko duzych liter, dopiero wowczas
    rozumiesz?

    Gdzie ja napisalem, ze wina klienta itd?

    Napisalem po pierwsze, ze jest to system OFF-LINE i takie sa tego
    konsekwencje,
    a po drugie, ze klient we wlasnym interesie powinien prowadzic jakis
    arkusz kalkulacyjny BY USTRZEC sie przed wpadka.

    Jesli uwazasz, ze klient NIE MA obowiazku WE WLASNYM interesie
    myslec, to wolno Ci, plac odsetki od glupoty. Ale nie wmawiaj mi, ze
    winie klienta za niewidzialne wyciagi, gdyz jest to po prostu zwykle
    klamstwo. Na tym poziomie raczej dyskusji sie nie prowadzi. Idz do
    piaskownicy w poszukiwaniu grubych, zezowatych i szczerbatych.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}