    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: vw bank karta visa elektron i saldo konta na minusie
    Date: Mon, 15 Dec 2003 19:58:34 +0100

    Dnia Mon, 15 Dec 2003 19:05:03 +0100, "Kuba Osuch"
    <k...@b...net> napisał(a):

    >Witam
    >Mam konto vwbankdirect standart.
    >Kiedy place karta srodki na koncie nie sa blokowane. Moge zrobic przelew z
    >konta cala dostepna kwota. Dopiero po tygodniu ukazuje sie pozycja w
    >historii rachunku ze placilem karta.

    Bez przesady.

    >W taki sposob juz raz osiagnolem saldo debetowe (list od vwbank ) i odsetki
    >karne jesli nie wplace zaleglosci. Czy tak powinno byc ?

    W przyblizeniu tak. Przyblizenie do dwoch, najwyzej trzech dni a nie
    tygodnia. Po prostu wiadomo powszechnie, ze jest to obsluga off-line,
    zatem niesie konsekwencje tej 'przypadlosci'. Twoj przypadek to pol
    biedy, gdyz nic nie stoi na przeszkodzie (a raczej powinno to nalezec
    do obowiazku w dobrze pojetym wlasnym interesie) prowadzenie jakiegos
    elektronicznego arkusza kalkulacyjnego i stale spisywanie wydatkow z
    kazdej kartki POLCARDU. BTW, dla mnie zupelnie niepotrzebne sa
    przysylane raz w miesiacu wyciagi papierowe.
    Szkoda czasu i atlasu. :-)

    Gorzej, ze to dziala tez w druga strone, ze przetwarzanie informacji o
    stanie konta edirect do Polcardu odbywa sie podobno tylko wieczorem,
    zatem dzis zasilone konto moze byc uzytkowane poprzez VE dopiero dnia
    nastepnego.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}