  • Data: 2016-01-20 12:38:28
    Temat: Re: upaństwowienie komorniczenia
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "brum" 569e8c3f$0$22841$6...@n...neostrada.pl

    > Wszyscy?

    Nie poznałem porządnych -- sami pożądni. ;)

    > Media czasem pokaza jakis przyklad zlodziejstwa czy innego cwaniactwa, ale to nie
    obraz calej branzy.

    IMO cała jest zła.

    > Jesli komornicy beda panstwowi, to znikna lub zmniejsza sie jedne patologie, a
    powstana inne.
    > Sedziom i prokuratorom nie zdarzaja sie pomylki i "pomylki"?

    Do reszty sądownictwa też chcą dobrać się.
    Na razie kolejny pokaz prężenia muskułów Rzeplińskiego. ;)
    [już chyba opatrzył głowę po 12 stycznia...]

    -=-

    Do niedawna a od końca II wojny światowej nie ukarano żadnego
    komornika w Polsce mimo masy poważnych skarg i poważnych
    naruszeń prawa dokonanych przez komorników w Polsce.
    (PRL, III RP, IV RP, Tuskolandia...)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'