  • Data: 2016-01-20 13:14:38
    Temat: Re: upaństwowienie komorniczenia
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 19 Jan 2016 19:44:27 +0100, w <n7m06f$ql8$1@node2.news.atman.pl>, wiatrak
    <w...@y...pl> napisał(-a):

    > Ja sądzę, że komornikom trzeba przykręcić śrubę. Zasłużyli na to po
    > stokroć. Oni bardzo często zamiast stosować prawo, bezczelnie je łamali
    > tylko dla zysku.
    > Nie stanę w ich obronie, wprost przeciwnie.

    Ja też nie mam zamiaru. Ale prywatny komornik zawsze jest skuteczniejszy niż
    państwowy.

    Populistycznie wystarczyło im zmniejszyć koszty egzekucyjne, bo tutaj chyba
    mieli za dobrze.

    I kontrola przydałaby się przede wszystkim skuteczniejsza.

    Ogólnie to działania pod publiczkę i głupi tłum pt. "bo oni mają lepiej".