  • 11. Data: 2013-10-06 16:05:01
    Temat: Re: transakcje z ryanaira
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > Czyli jak nic to kolejne sztuczka ryana aby pociągnąć klientów po
    > kieszeni. Wiem, że mają tanie bilety i dużo ciekawych połączeń ale radzę
    > unikać jak ognia, bo wcale tacy tani nie są ;)

    "Ciekawe połączenia" to chyba nawiązanie do konieczności dalekich
    dojazdów do miejsca docelowego.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 12. Data: 2013-10-06 16:25:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 06 Oct 2013 16:05:01 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > "Ciekawe połączenia" to chyba nawiązanie do konieczności dalekich
    > dojazdów do miejsca docelowego.

    No to fakt, że korzystają głównie z najtańszych lotnisk. Pisząc "ciekawe"
    miałem oczywiście na myśli dużą ilość połączeń/lotnisk. Pamiętam jak
    jakoś 4-5 lat temu poleciałem lotem łączonym na Gran Canarię za 300 kilka
    zł w dwie strony.

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2013-10-06 16:26:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 06 Oct 2013 11:08:25 +0200, spider napisał(a):

    > Ryanair? Nie dla idiotów ;)
    > Trzeba być naprawdę czujnym, by nie wpakować się w dodatkowe koszty.

    Prędzej czy później nawet największego cwaniaka trafią ;)

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2013-10-06 19:19:17
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.10.2013, 08:22, xbartx pisze:
    > Czyli jak nic to kolejne sztuczka ryana aby pociągnąć klientów po
    > kieszeni. Wiem, że mają tanie bilety i dużo ciekawych połączeń ale radzę
    > unikać jak ognia, bo wcale tacy tani nie są ;)

    Tak samo jak z bankami. Niby cos daja, ale jak nie bedziesz uwazal to
    odbiora z nawiazka. Wszedzie trzeba uwazac i nie jest to tylko domena
    Ryana. Jak uwazasz to zyskasz i nie stracisz.

  • 15. Data: 2013-10-07 01:10:12
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-10-06 19:19, neoniusz pisze:

    > Tak samo jak z bankami. Niby cos daja, ale jak nie bedziesz uwazal to
    > odbiora z nawiazka. Wszedzie trzeba uwazac i nie jest to tylko domena
    > Ryana. Jak uwazasz to zyskasz i nie stracisz.

    Tylko czasami za dużo jest tych pułapek do zapamiętywania i można po
    prostu o niektórych zapomnieć.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 16. Data: 2013-10-08 18:28:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 06 Oct 2013 19:19:17 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Tak samo jak z bankami. Niby cos daja, ale jak nie bedziesz uwazal to
    > odbiora z nawiazka. Wszedzie trzeba uwazac i nie jest to tylko domena
    > Ryana. Jak uwazasz to zyskasz i nie stracisz.

    Ryan jest tutaj niedoścignionym mistrzem nad mistrzami aż się podobno
    zarząd obruszył i mają się zrobić bardziej frontem do klienta ... taaa.

    --
    xbartx