  • 1. Data: 2013-10-03 05:24:16
    Temat: zmiana w KK mille
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Z poczty wewnętrznej:

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Z dniem 1 stycznia 2014 r. wejdą w życie również poniższe zmiany:
    o wycofany zostaje program ,,Płacę i Zyskuję" uzależniający wysokość
    opłaty rocznej za obsługę karty od wartości transakcji zaksięgowanych na
    jej rachunku w poprzednich dwunastu miesiącach. Jednakże dla umów kart
    kredytowych zawartych przed dniem 1 października 2013 r. możliwość
    zwolnienia z najbliższej opłaty rocznej (tzn. opłaty, której naliczenie
    przypada do końca 2014 r.) zostanie zachowana -
    [...]
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 2. Data: 2013-10-03 08:58:54
    Temat: Re: zmiana w KK mille
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 03 Oct 2013 05:24:16 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > zwolnienia z najbliższej opłaty rocznej (tzn. opłaty, której naliczenie
    > przypada do końca 2014 r.) zostanie zachowana -

    Taa... skrócenie grace periodu do 51 dni też robi wrażenie.

    AK

  • 3. Data: 2013-10-03 20:59:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    > zwolnienia z najbliższej opłaty rocznej (tzn. opłaty, której naliczenie
    > przypada do końca 2014 r.) zostanie zachowana -

    Czyli za rok można wykręcić ostatnie zwolnienie a później wyprowadzka, no
    chyba że zwolnią dożywotnio.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2013-10-04 19:39:49
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > Czyli za rok można wykręcić ostatnie zwolnienie a później wyprowadzka, no
    > chyba że zwolnią dożywotnio.

    Wielkiego problemu nie ma - te ich karty nie są jakieś szczególnie
    ciekawe, a np. kursy walut mają nieco z księżyca.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 5. Data: 2013-10-04 20:43:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 Oct 2013 19:39:49 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Wielkiego problemu nie ma - te ich karty nie są jakieś szczególnie
    > ciekawe, a np. kursy walut mają nieco z księżyca.

    Ja tam korzystam tylko i wyłącznie z impresji i w zasadzie w dwóch
    miejscach: Empik i Piotr i Paweł - tutaj sprawdzają się rewelacyjnie.
    Szczególnie w Pawle i Gawle gdzie najpierw jest rabat z ichniej karty
    sklepowej a później jeszcze z kk mille.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2013-10-04 22:54:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-10-04 20:43, xbartx pisze:

> [...]
    > miejscach: Empik i Piotr i Paweł - tutaj sprawdzają się rewelacyjnie.
    > Szczególnie w Pawle i Gawle gdzie najpierw jest rabat z ichniej karty

    dokładnie tak jak piszesz impresja w PiP rewelacyjnie działa w combo z
    ichnią kartą rabatową ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS