  • 1. Data: 2013-10-03 10:14:13
    Temat: Euro > mbank > alior >inne?
    Od: "Natiah" <A...@w...pl>

    Mam w mbanku kilka tys. euro.
    Jak to zamienic na pln po dobrym kursie?
    Ktos mowil o walutomacie. Czy to trwa sekunde - nie mam tam konta.
    Bezpieczne to?

    A jak dziala kantor w Alior?
    Mam konto w mank walutowe i zlotowkowe w alior. Da sie zrobic przelew np.
    euro z mbank na euro (takiego konta nie mam w alior) w alior? Jaki koszt
    takiego euro przelewu?
    Moze tym sposobem da sie korzystanie zamienic euro>pln?

  • 2. Data: 2013-10-03 10:57:16
    Temat: Re: Euro > mbank > alior >inne?
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 3 października 2013 10:14:13 UTC+2 użytkownik Natiah napisał:
> [...]
    >
    > takiego euro przelewu?
    >
    > Moze tym sposobem da sie korzystanie zamienic euro>pln?

    Załóż konto tutaj:
    http://kantor.aliorbank.pl/

    Otwórz konto w EURO, przelej na nie kasę z mBanku, sprzedaj w kantorze aliorowym
    (teraz kurs 4,1977) i masz złotówki.

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2013-10-03 11:12:25
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-10-03 10:57, luc pisze:
    > Załóż konto tutaj:
    > http://kantor.aliorbank.pl/
    >
    > Otwórz konto w EURO, przelej na nie kasę z mBanku, sprzedaj w kantorze aliorowym
    (teraz kurs 4,1977) i masz złotówki.

    Potwierdzam, najlepsza metoda, a przy tej ilości gotówki każdy grosz na
    przeliczniku jest w cenie. W archiwum znajdziesz sposób dokonania
    przelewu (jeżeli dobrze pamiętam: rachunek -> przelewy -> SEPA (bo wtedy
    jest za 5 zł) -> pamiętaj, aby na rachunku zostawić równowartość 5 zł,
    jako opłata za przelew, bo inaczej nie pójdzie).
    pwz

  • 4. Data: 2013-10-03 11:36:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Natiah" napisał w wiadomości
    >Mam w mbanku kilka tys. euro.
    >Jak to zamienic na pln po dobrym kursie?
    >Ktos mowil o walutomacie. Czy to trwa sekunde - nie mam tam konta.

    sekunde to nie.
    Jednorazowa zabawa z zakladaniem chwile potrwa, no i pytanie - chcesz
    szybko sprzedac i wybierasz czekajaca oferte, czy chcesz wolisz
    poczekac na kogos kto chce szybko kupic :-)

    >Bezpieczne to?

    Na razie tak.

    J.