  • 1. Data: 2009-06-15 21:46:19
    Temat: to co mbank spier... naprawione
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    źródło tekstu:
    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=898425&t=8
    98425&sr=ld&pn=1&cat=0

    Nowa kolorystyka systemu transakcyjnego

    14-06-09 19:32, ---.toya.net.pl

    Witam

    W związku z wprowadzeniem nowej wersji systemu transakcyjnego opartej już
    całkowicie na stylach CSS, postanowiłem nieco odświeżyć kolorystykę i wygląd
    stron. Co więcej, postanowiłem udostępnić te zmiany wszystkim którzy chcieli
    by je zobaczyć u siebie.

    http://docs.google.com/View?docid=dgx4ppg8_0gc9jqqdp

    Klik ając powyższy link można sprawdzić jakie zmiany wprowadziłem, oraz
    przeczytać instrukcję zastosowania i pobrać wszystkie potrzebne pliki

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-15 23:30:48
    Temat: Re: to co mbank spier... naprawione
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zlotowinfo wrote:
> [...]
    >
    > Klik ając powyższy link można sprawdzić jakie zmiany wprowadziłem, oraz
    > przeczytać instrukcję zastosowania i pobrać wszystkie potrzebne pliki

    To sie od razu lepiej czyta.

  • 3. Data: 2009-06-16 04:47:37
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent zlotowinfo nadaje:

    > Nowa kolorystyka systemu transakcyjnego

    Ludzie uwielbiają "skórki", oczoj..ne kolorki, ciemne literki na ciemnym
    tle, łączenie szarego z żółtym i tego typu wynalazki. Pokolenie JR czyli
    Jolanta Rutowicz odzwierciedleniem estetycznych gustów społeczeństwa.

  • 4. Data: 2009-06-16 06:49:30
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    zlotowinfo pisze:
> [...]
    >
    > Klik ając powyższy link można sprawdzić jakie zmiany wprowadziłem, oraz
    > przeczytać instrukcję zastosowania i pobrać wszystkie potrzebne pliki

    bardzo ładnie, gratuluje :)

  • 5. Data: 2009-06-16 09:03:49
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    98425&sr=ld&pn=1&cat=0

    > To sie od razu lepiej czyta.

    to prawda jednak trochę zbyt dużo pozmieniał
    a wystarczyło tylko te durne linki dodane na liście rachunków

    polecam "#c0c0c0" zmienić na "white"

    {
    color: #c0c0c0 !important;
    text-decoration: none !important;
    background: transparent url(images/actions-arrow.gif) no-repeat 0 3px
    !important;
    border-bottom: none !important;
    }

  • 6. Data: 2009-06-16 13:24:33
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Użytkownik "zlotowinfo" napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Klik ając powyższy link można sprawdzić jakie zmiany wprowadziłem, oraz
    > przeczytać instrukcję zastosowania i pobrać wszystkie potrzebne pliki

    Wreszcie mBank jest przejrzysty ;-)

    Pzdr

  • 7. Data: 2009-06-16 13:34:09
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisała:

    >źródło tekstu:
    >http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=898425&t=
    898425&sr=ld&pn=1&cat=0
    >Nowa kolorystyka systemu transakcyjnego

    Do Stylish wystarczy wkleić poniższy tekst i od razu lista rachunków robi
    się bardziej przejrzysta (przynajmniej moim zdaniem, robione na "szybko"):

    @namespace url(http://www.w3.org/1999/xhtml);

    @-moz-document domain('www.mbank.com.pl'),url("https://www.mbank.co
    m.pl")
    {
    ul.table p {padding: 5px 0.25em 5px !important;}
    li p.Actions {border-top: 0px none #ccc !important;}
    li p.Actions a {text-decoration: none !important;}
    li p.Actions a:hover {text-decoration: underline !important;}
    }

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 8. Data: 2009-06-16 16:38:30
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    zlotowinfo w <news:h16fes$s0s$1@inews.gazeta.pl>:

    > źródło tekstu:
    > http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=898425&t=8
    98425&sr=ld&pn=1&cat=0
    [...]
    > http://docs.google.com/View?docid=dgx4ppg8_0gc9jqqdp

    > Klik ając powyższy link można sprawdzić jakie zmiany wprowadziłem, oraz
    > przeczytać instrukcję zastosowania i pobrać wszystkie potrzebne pliki

    Czy tylko mnie Opera się buntuje z certyfikatem i twierdzi, że strona nie
    jest bezpieczna?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2009-06-16 17:19:43
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    zlotowinfo w <news:h18iff$f5b$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > tak tylko u ciebie.

    Na 4 różnych komputerach i różnych wersjach Opery? Dziwnie ten ? wygląda
    zamiast kłódki na zielonym tle

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 10. Data: 2009-06-16 17:27:59
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JanKo" napisał

    > Ludzie uwielbiają "skórki", oczoj..ne kolorki, ciemne literki na ciemnym
    > tle, łączenie szarego z żółtym i tego typu wynalazki. Pokolenie JR czyli
    > Jolanta Rutowicz odzwierciedleniem estetycznych gustów społeczeństwa.
    Celna uwaga.