  • 1. Data: 2009-06-15 21:35:12
    Temat: nordea kredyt hipot CHF
    Od: "Tomek" <k...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów zetknął się z kredytem hipotecznym nordei
    w CHF? Chodzi mi o warunki zniesienia wyższego oprocentowania (marży) do
    momentu ustanowienia hipoteki na mieszkanie... Wg pracownika, wiążący jest
    termin 7 dni od odebrania zawiadomienia przez bank, ale ja odebrałem 5 dni
    wcześniej i chcą kolejny odpis z księgi bo mój jest "stary i nieważny"...
    ręce opadają... dobrze że chociaż teleony robią ci Finowie jako takie ;)
    Jakiś sposób żeby co chwile nie brać odpisów? no i nie płacić kolejny raz
    30pln w sądzie ;)

    Dzięki serdeczne za podpowiedzi