  • 1. Data: 2009-06-15 19:00:37
    Temat: ciekawy "przelew" w Eurobanku...
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Zrobiłem dzisiaj przelew z Multi na konto online. Wszystko ok, ale pokarało
    mnie w inny sposób... EB pobrał sobie 4 zł za prowadzenie rachunku. Nie
    powinien, bo na koncie oszczędnościowym jest kwota zwalniająca od opłaty.
    Ciekawy jest tytuł tej operacji: "przelew zewnętrzny przychodzący", nr
    rachunku jest w EB, kwota tego "przelewu" to minus 4 zł. Ki diabeł, zaczynam
    się bać...

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-06-15 19:17:22
    Temat: Re: ciekawy "przelew" w Eurobanku...
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    On 15 Cze, 21:00, "Mariusz" <e...@n...op.pl> wrote:
> [...]
    > rachunku jest w EB, kwota tego "przelewu" to minus 4 zł. Ki diabeł, zaczynam

    Zaraz ktoś napisze, że jestem złośliwy, ale co tam... Wiesz. To nie
    Eurobank zrobił przelew, to "system". I nie licz, że konsultant pomoże
    Tobie rozwikłać zagadkę, bo "ten system tak działa".... (że nikt nie
    wie jak działa).NB: mnie powiedziano,że opłaty pobierane są ostatniego
    dnia miesiąca.

    J.

  • 3. Data: 2009-06-15 19:22:48
    Temat: Re: ciekawy
    Od: "Mariusz " <m...@g...pl>

    Mariusz <e...@n...op.pl> napisał(a):

    A ja Cie pociesze - na pewno jak zlozysz reklamacje to spokojnie bedzie ona
    rozpatrzona na Twoja korzysc - jezeli faktycznie masz spelnione wszystkie
    wymagania.
    Z tego co mozna sie zorientowac to EB pobiera taka oplate swiezym
    uzytkownikom - mi tez kiedys pobrali i nastepnego dnia zwrocili... Moze maja
    cos w ustawieniach uzytkownika, ze musi ktos recznie cos odhaczyc - nie wiem,
    ale po jednej wpadce mi sie juz pobieranie 4pln nie zdarza, choc na ROR mam
    zawsze te 4pln na wszelki wypadek. Z tego co widac po forach to te
    nieszczesne 4pln oplaty zdarza im sie stosunkowo czesto, ale i nie powtarza...

  • 4. Data: 2009-06-15 19:23:18
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Użytkownik "Josh01" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > NB: mnie powiedziano,że opłaty pobierane są ostatniego
    > dnia miesiąca.

    Zrobiłem pierwsze zasilenie tego rachunku, wcześniejsze przelewy były na
    konta oszczędnościowe. Może nie chcieli mi zrobić "niedozwolonego" salda
    ujemnego? :-/

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 5. Data: 2009-06-15 19:25:22
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Tylko skąd taka nazwa operacji? Inni też tak mieli?

    pozdrawiam
    też Mariusz :-)

  • 6. Data: 2009-06-15 19:34:06
    Od: Ra <a...@a...com>

    Mariusz pisze:
> [...]
    >
    > Zrobiłem pierwsze zasilenie tego rachunku, wcześniejsze przelewy były na
    > konta oszczędnościowe. Może nie chcieli mi zrobić "niedozwolonego" salda
    co do 4 zł to tu pewnie leży pies pogrzebany
    przypomniałeś mi żeby ich pogonić z reklamacją (od marca)

  • 7. Data: 2009-06-15 20:17:12
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <e...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zewnętrzny przychodzący", nr rachunku jest w EB, kwota tego "przelewu" to
    > minus 4 zł. Ki diabeł, zaczynam się bać...

    Mnie wlasnie też pobrali 4,-zł niewiadomo dlaczego.Pewnie znowu coś im sie
    poknociło w systemie.Juz napisałam reklamację.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 8. Data: 2009-06-16 07:25:02
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 19:22:48 +0000 (UTC), Mariusz napisał(a):

> [...]
    > zawsze te 4pln na wszelki wypadek. Z tego co widac po forach to te
    > nieszczesne 4pln oplaty zdarza im sie stosunkowo czesto, ale i nie powtarza...

    U mnie im się zdarzyło 2 razy :). Ale reklamacja rozpatrzona błyskawicznie.
    --
    Kojer

  • 9. Data: 2009-06-16 14:32:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mariusz" h165op$98b$...@n...onet.pl

> [...]
    > operacji: "przelew zewnętrzny przychodzący", nr rachunku jest w EB, kwota tego
    "przelewu" to minus 4 zł. Ki diabeł, zaczynam się

    A jeśli ja jutro przeleję z Aliora do EB 900 złotych na onlineowe, to EB nie
    zabierze mi 4 złotych za prowadzenie? Do tej pory wpłacałem gotówką w EB, ale
    teraz EB tak krótko pracuje, że nie mam kiedy wpłacać. :)

    BTW -- galerie pracują coraz krócej, banki też... Kryzys to czy wakacje?
    Za oknem ciemno jak wieczorem, choć jest teraz niemal najdłuższy dzień w roku...
    Stawiam więc na kryzys, nie na wakacje, bo komu się chce wakacjować w taką pogodę?...
    :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2009-06-17 06:48:46
    Temat: Eurobank - 4 zł podkrada
    Od: " aneczka.jedna" <a...@N...gazeta.pl>

    Eurobank ma jakiś błąd w systemie
    mi właśnie "zjadł" 4 zł przy przelewie wewnętrznym z oszczędnościowego na ror