  • 1. Data: 2003-01-11 18:52:25
    Temat: test kart płatniczych w intenrecie
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@z...pl>

    testowałem karty które z jakichś pwowdów nie powinny przejść przez
    autoryzację
    wpłacałem na WOŚP:
    https://post.polcard.com.pl/cgi-bin/wosp/index.cgi
    oto odpowiedzi po autoryzacji:
    (karta nieaktywna - tzn zamknięty rachunek lub karta zablokowana)

    PKO BP Ve (chipowa) - Wpłata została
    zarejestrowana
    PKO BP VC (nieaktywna od 13 miesięcy) Wpłata została zarejestrowana
    PKO BP Ve Wpłata została
    zarejestrowana
    PKO BP Ve (rach internetowy nieakt.) Wpłata została zarejestrowana
    PKO BP Ve2 (rach internetowy nieakt.) Wpłata została zarejestrowana
    Nordea Ve (nieaktywna) Wpłata została
    zarejestrowana
    Kredyt Bank Ve (nieaktywna) Wpłata została
    zarejestrowana
    Kredyt Bank (cirrus nieaktywny) Transakcja internetowa
    nie jest dozwolona dla tej karty
    Bank Śląski Ve (nieaktywna) Niewłaściwy numer
    karty
    Bank Śląski Ve2 (nieaktywan) Niewłaściwy numer
    karty
    Bank Śląski maestro (nieaktywan) Transakcja internetowa
    nie jest dozwolona dla tej karty
    LG PetroBank MastrCard (nieaktywna) Wpłata została zarejestrowana
    LG PetroBank maestro (nieaktywana) Transakcja internetowa nie
    jest dozwolona dla tej karty
    Deutsche Bank24 Ve (nieaktywna) Wpłata została
    zarejestrowana
    FortisBank Ve (nieaktywna) Wpłata została
    zarejestrowana
    MultiBank Ve Wpłata została
    zarejestrowana
    BPHPBK maestro Transakcja
    internetowa nie jest dozwolona dla tej karty
    BZWBK maestro Transakcja
    internetowa nie jest dozwolona dla tej karty
    inteligo Ve (nieaktywna) Wpłata została
    zarejestrowana
    mBank Ve e-max (zero na koncie) Wpłata została
    zarejestrowana
    mBank Ve e-konto (zero na koncie) Wpłata została
    zarejestrowana
    mBank VG e-konto (rok po dacie ważności) Wpłata została zarejestrowana
    mBank VG e-max Wpłata została
    zarejestrowana
    izzyBank Ve (nieaktywowana !!) - Wpłata została
    zarejestrowana
    Lukas Ve Wpłata
    została zarejestrowana

    rachunki:
    mBank - brak blokad
    MultiBank - brak blokad
    inteligo - brak blokad
    BZWBK - brak blokad

    wygląda na to że 17 razy udało mi się zapłącić po 1.1 pln :)
    tylko w jaki sposób powpłacam kasę na rachunki pozamykane przed rokiem ?
    wydaje mi się jednak że polcard przesyła fałszywe info na stronę WOŚP i
    trnasakcje nie dojdą do skutku
    (brak blokad na rachunkach) tylko pytanie dlaczego taks ię dzieje ?

    --

    Karol Żwiruk
    gg:1384

  • 2. Data: 2003-01-12 10:29:28
    Temat: Re: test kart płatniczych w intenrecie
    Od: "Dawid Świtała" <S...@o...pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <k...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trnasakcje nie dojdą do skutku
    > (brak blokad na rachunkach) tylko pytanie dlaczego taks ię dzieje ?

    A jestes pewnien ze autoryzuja transakcje za kazdym razem ?
    Mysle ze dali sobie spokoj z autoryzacja i dlatego przyjmuje np. PKO BP co
    mnie lekko szokuje :)
    Ciekawe bo VC sprzed 13 miesiecy ma inny CVV2 niz aktywna i transakcja nie
    powinna dojsc do sqtq :)

    W takim wypadku polcard strasznie zafałszowuje dane .... ;(

    --
    Dawid Świtała, Poznań
    odpowiadajac usun spamkiler z adresu :)

  • 3. Data: 2003-01-12 13:42:56
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avrg1m$gpe$1@news.tpi.pl, Dawid Świtała wrote:
> [...]
    > transakcja nie powinna dojsc do sqtq :)
    >
    > W takim wypadku polcard strasznie zafałszowuje dane .... ;(

    Wygląda mi to na jakiś powierzchowny test poprawności numeru tylko.
    Zbierają sobie na później. Błąd, bo wiele transakcji np. eKartą nie
    przejdzie, jak zostaną rozładowane, poza tym niektórzy wklepią numer typowej
    VE bez IO i będą mysleli że wplacili.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-12 14:58:37
    Od: "MAGISTER" <w...@w...pl>

    poza tym niektórzy wklepią numer typowej
    VE bez IO i będą mysleli że wplacili

    witam
    co to jest numer IO na visie?
    pozdrawiam i dziekuje za odp.

  • 5. Data: 2003-01-12 15:06:00
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Dawid Świtała" <S...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powinna dojsc do sqtq :)
    >
    > W takim wypadku polcard strasznie zafałszowuje dane .... ;(

    U mnie też niby przyjęło [aktywna VE inteligo], ale blokady niet... Ciekawe
    kiedy wezmą się za rozliczanie tego...

    Może chodzi o nawał transakcji, aby nie przyblokować inych - nie wiem, nie
    jestem na tyle doinformowany...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2003-01-12 15:18:15
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avs0mq$inj$2@news.tpi.pl, MAGISTER wrote:
    > poza tym niektórzy wklepią numer typowej
    > VE bez IO i będą mysleli że wplacili
    >
    > witam
    > co to jest numer IO na visie?
    > pozdrawiam i dziekuje za odp.

    Nie ma takiego numeru.

    Rozwinę moją wypowiedź: wklepią numer typowej polskiej VE, która nie pozwala
    na transakcje internetowe (IO). Znam sporo osób, które tak robią z
    nieświadomości. Całkiem możliwe, że dziś zdecydowało się tak zrobić dużo
    osób, które na ogół nie dokonują transakcji internetowych, a dziś zechcieli,
    ich karta na to nie pozwala, a oni nie są tego faktu świadomi. Ponad 90 %
    (tak mniej więcej - ktoś mnie ew. sprostuje) kart wydanych w Polsce nie
    nadaje się do płatności typu IO.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-01-12 16:46:28
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > ich karta na to nie pozwala, a oni nie są tego faktu świadomi. Ponad 90 %
    > (tak mniej więcej - ktoś mnie ew. sprostuje) kart wydanych w Polsce nie
    > nadaje się do płatności typu IO.

    Chyba nawet wiecej jak 90% :-)

  • 8. Data: 2003-01-12 22:45:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Chyba nawet wiecej jak 90% :-)

    Chyba nie - ja stawiam na ok 15% kart.
    10% to charge, 4% KK - no i jeszcze sa embnosowe debetowe + wirtualne
    ;)

  • 9. Data: 2003-01-13 00:21:19
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Chyba nie - ja stawiam na ok 15% kart.
    > 10% to charge, 4% KK - no i jeszcze sa embnosowe debetowe + wirtualne
    > ;)

    Taaaa... niedlugo, jak kredytowy MCE/VE zawladnie Polska, bedziesz mogl
    sobie te statystyki w buty wsadzic....

    M.