  • 1. Data: 2003-01-11 21:45:29
    Temat: co jest z ta grupa dyskusyjna???
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

    Hej!!!!

    Czy nikt tu nie pisze????

    od Sylwestra nikt nic nie dopisal

    mozecos sie zmieniklo wustawieniach>????

  • 2. Data: 2003-01-12 11:22:34
    Temat: Re: co jest z ta grupa dyskusyjna???
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Czy nikt tu nie pisze????
    >
    > od Sylwestra nikt nic nie dopisal

    Może wszyscy jeszcze balują, wszak dzisiaj dopiero 11 ;-)

  • 3. Data: 2003-01-12 13:20:56
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:avrhgk$shn$1@news.tpi.pl...
    > Hej!!!!
    > Czy nikt tu nie pisze????
    > od Sylwestra nikt nic nie dopisal

    Dobrze się czujesz ?
    W styczniu 2003 pojawiło się na tej grupie kilkaset postów !
    Joker

  • 4. Data: 2003-01-12 15:20:20
    Od: m...@p...onet.pl

    > Hej!!!!
    > Czy nikt tu nie pisze????
    > od Sylwestra nikt nic nie dopisal
    > mozecos sie zmieniklo wustawieniach>????

    czasami się wiesza strona, szczególnie jak wchodzisz przez onet, w tym roku
    miałem dwie takie sytuacje

  • 5. Data: 2003-01-12 16:51:46
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:YYdU9.142371$Gg2.1281597@news.chello.at, Joker wrote:
> [...]
    > wiadomości news:avrhgk$shn$1@news.tpi.pl...
    >
    > Dobrze się czujesz ?
    > W styczniu 2003 pojawiło się na tej grupie kilkaset postów !

    Nie strzępcie sobie klawiatury - przeciez jest oczywiste, że ten człowiek
    tego nie przeczyta...

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-01-12 16:59:49
    Od: p...@p...onet.pl

    Przeczuwam ze kolega ma grupe zapisal jako ulubiona
    w grudniu 2002 i jesli bedzie otwieral ja poprzez ten link to nigdy wiecej juz
    nie zobaczy nowych postow :))

    ps. jesli jest tak jak mysle to nie widzi tez tego co mu piszemy

  • 7. Data: 2003-01-12 22:28:26
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > nie zobaczy nowych postow :))
    > ps. jesli jest tak jak mysle to nie widzi tez tego co mu piszemy

    Raczej nie, ponieważ wysłał swoją wiadomość z klienta news.