  • 1. Data: 2003-01-11 17:20:14
    Temat: kredyt mieszkaniowy a konto
    Od: t...@o...pl

    zaciągnąłem kredyt na mieszkanie w BZWBK przy podpisaniu umowy musiałem
    otworzyć u nich konto osobiste za które zresztą płacę miesięcznie 5 zł. mimo
    iz wykorzystuję je jedynie do tego aby mogli mi ściągnąć rate kredytu.
    Proponowałem im inne zabezpieczenia (jest juz hipoteka) ale im zależało na
    koncie i pełnomocnictwie do niego !!!! - sprzedaż !!!!!!
    Czy spotkaliście sie już z takimi praktykami może macie na to jakąś radę ?

  • 2. Data: 2003-01-11 17:33:37
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy a konto
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Proponowałem im inne zabezpieczenia (jest
    > juz hipoteka) ale im zależało na koncie i pełnomocnictwie do niego
    > !!!! - sprzedaż !!!!!!

    Kredyt już masz, umowa o kredyt to nie umowa o prowadzenie ROR-u. Wniosek:
    wypowiedz umowę o prowadzenie ROR-u ;-)

    > Czy spotkaliście sie już z takimi praktykami może macie na to jakąś
    > radę ?
    Ktoś już się tu żalił, że podczas starania się o kredyt w tym banku
    "perswadują" również założenie tam konta. Rada powyżej. Po prostu zamknij to
    konto.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-01-11 17:52:07
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avpkfd$1bm$1@news.onet.pl, Glenn wrote:

    > Ktoś już się tu żalił, że podczas starania się o kredyt w tym banku
    > "perswadują" również założenie tam konta. Rada powyżej. Po prostu
    > zamknij to konto.

    Najlepiej u tego samego opiekuna, aby właściwa osoba dostała punkty ujemne
    za rozwiązanie umowy.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-11 18:01:43
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avpkfd$1bm$1@news.onet.pl, Glenn wrote:

    > Ktoś już się tu żalił, że podczas starania się o kredyt w tym banku
    > "perswadują" również założenie tam konta.

    Dodam, że dla tego banku i inne preteksty są dobre.

    Przykład.

    Bank ten obsługuje mojego pracodawcę. Ok. 2 miesiące temu przez zaniedbanie
    pracownika banku spóźniła się wypłata pensji dla wszystkich o 4 dni.
    Bank wysłał do wszystkich pracowników listy (angażując sprytnie
    administrację pracodawcy do adresowania i roznoszenie przesyłek!) z
    "przeprosinami", w których ubolewa z powodu "spóźnionego zaksięgowania
    wynagrodzenia na rachunkach osobistych w innych bankach" sugerując kłamliwie
    jakąś winę tych innych banków.

    Dalej piszą, że w uniknięciu takich przypadków w przyszłości pomoże
    założenie RORu w BZWBK (równie kłamliwie, czego najlepszym dowodem jest to,
    że posiadacze RORów w BZWBK dostali pensje z takim samym opóźnieniem) i
    ewentualnie - uwaga - założenie zlecenia stałego z tego RORu na
    dotychczasowe konto (ROTFL^2!).

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-11 18:08:51
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-
    >
    > Kilka dni temu przysłali mi nową tabelę opłat i prowizji - brakuje tam
    tylko dodatkowej opłaty za wejście do oddziału :-)

  • 6. Data: 2003-01-11 21:25:25
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

> [...]
    > że posiadacze RORów w BZWBK dostali pensje z takim samym opóźnieniem) i
    > ewentualnie - uwaga - założenie zlecenia stałego z tego RORu na

    Pewnie potrzebują nowych posiadaczy kont osobistych (target must be done!),
    a propozycja stalego zlecenia sugeruje ze nikomu sie nie chce bujac z
    obsluga tych klientow - wyliczenie limitu czy spisanie wniosku na karte.
    Dobre! :-)))))))) Po prostu kpina.

    Pozdrawiam

    Krzysiek