  • 1. Data: 2003-01-11 16:15:20
    Temat: Re: Kredyt Bank
    Od: "Bnc" <bnc@;;;.pl>

    ++++++++++++++++++++
    Czy

    > Tą kartę dostajesz za darmo na dwa lata (jest to Visa Electron Kontakt).
    Możesz
> [...]
    karta
    > Visa Electron. Słowo "kontakt oznacza, że dodatkowo jest to karta
    > identyfikująca Twoją osobę w systemie bankowym KB. Jest całkiem
    zrozumiałe, że
    > w przypadku "opornych" klientów (którzy mimo tak atrakcyjnych warunków
    wydania
    > i korzystania z karty nie są nią zainteresowani), Bank pobiera prowizję.
    > Pozdrowienia Tensor1.
    > PS. Osobiście uważam, że prowizja (w tym wypadku) powinna być jeszcze
    większa.
    > Zawsze można przecież zmienić bank. Proponuje PKOSA!!!!
    nie chodzilo mi o karte kredytowa i wyplaty z bankomatu tylko o karte
    służącą do wyplacania pieniedzy z kasy w banku. /jak by nie mozna bylo tego
    robic bez tej karty../ i nie chodzilo mi o prowizje przy bankomacie tylko o
    prowizje w wys. 3 złotych gdy ktos nie ma tej karty a wyplaca pieniadze z
    kasy w banku.
    a wiec chyba mnie nie zrozumiales.
    a o tym, ze mozna zmienic bank to ja wiem b. dobrze.