  • 1. Data: 2003-01-11 18:03:00
    Temat: mBank Express - opis programu
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    Pod adresem http://www.tgsoft.pl/mbank_ex.htm
    znajduje się opis programu do współpracy z systemem mBanku.

    Zawiera on opis zagadnień poruszanych tutaj w wątku: "mBank Express - Nowy
    program do mBanku"

    Tadeusz Gołębiowski
    http://www.tgsoft.pl

  • 2. Data: 2003-01-11 18:06:31
    Temat: Re: mBank Express - opis programu
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Zawiera on opis zagadnień poruszanych tutaj w wątku: "mBank
    Express - Nowy
    > program do mBanku"

    Ekhem - a daloby sie go latwo przerobic na Multibank?
    Bo ja tam mam glowne konto... :)

  • 3. Data: 2003-01-11 18:08:19
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avpm2p$475$1@news.onet.pl, Tadeusz Golebiowski wrote:
    > Pod adresem http://www.tgsoft.pl/mbank_ex.htm
    > znajduje się opis programu do współpracy z systemem mBanku.
    >
    > Zawiera on opis zagadnień poruszanych tutaj w wątku: "mBank Express -
    > Nowy program do mBanku"

    Tomasz, wrzuć to na Forum mBanku. Linki podałem niedawno.

    Rozważ dodanie do programu drukowania potwierdzeń operacji (o ile nie ma - w
    opisie nie ma), bowiem wielu klientów mBanku nie jest zadowolonych z
    dostępnej formy potwierdzeń.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-11 18:36:01
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    > Ekhem - a daloby sie go latwo przerobic na Multibank?
    > Bo ja tam mam glowne konto... :)

    Teoretycznie tak, ale jeżeli nadal będzie taki "odbiór" programu i
    posądzanie go o niecne czyny, to nie będzie dla kogo pisać...

    TG

  • 5. Data: 2003-01-11 18:58:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Teoretycznie tak, ale jeżeli nadal będzie taki "odbiór" programu i
    > posądzanie go o niecne czyny, to nie będzie dla kogo pisać...

    Spokojnie - po prostu pierwsze koty za ploty... :)

  • 6. Data: 2003-01-11 19:03:46
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avppft$am2$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Spokojnie - po prostu pierwsze koty za ploty... :)

    Poza tym nie zawsze Ci, co najgłośniej reagują są reprezentatywni.
    Zważ, że odpowiedzi typu "warto wypróbować" są mało interesujące na grupie
    ;)

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-01-11 19:11:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Poza tym nie zawsze Ci, co najgłośniej reagują są reprezentatywni.
    > Zważ, że odpowiedzi typu "warto wypróbować" są mało interesujące na
    grupie
    > ;)

    Reasumujac - przydalaby sie wersja dla Multi - z ktrej chetnie
    skorzystam :)

  • 8. Data: 2003-01-11 19:41:24
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <avpr3k$dp1$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > grupie
    >
    > Reasumujac - przydalaby sie wersja dla Multi - z ktrej chetnie
    > skorzystam :)

    Wazne jest zebgy sie nie przejmowac i nadal rozwijac ta aplikacje. Osoby
    ktore nie maja teraz przekonania do niego przekonaja sie i tak pozniej.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-01-11 19:45:15
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:slrnb20ssb.u1i.maciej.domagalski@alpha.home.ost
    row.pl, Maciej
    wrote:

    > Wazne jest zebgy sie nie przejmowac i nadal rozwijac ta aplikacje.
    > Osoby ktore nie maja teraz przekonania do niego przekonaja sie i tak
    > pozniej.

    Thanks, coach, for the pep talk :))))

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-01-11 22:38:06
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 11 Jan 2003 19:03:00 +0100, w <avpm2p$475$1@news.onet.pl>,
    "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl> napisał(-a):

    [...]

    Czy wyciąg "kompletuje się" tak jak myślę, czyli wchodząc w szczegóły
    każdej operacji i dając "dodaj do wyciągu"??