  • 11. Data: 2003-01-03 19:22:02
    Temat: Re: test ...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:MklR9.227118$qq5.2566243@news.chello.at...

    > Po prostu nie chciałem być zbyt nachalny ;-)))

    Hehe... wiele osob obawia sie podawac swojego numeru rachunku obcym osobom.
    I nie mam pojecia czemu tak jest, ale zawsze mozna zrobic to tak ;)

    http://macka.w.interia.pl/

    Maciej

    PS Spamu sie nie boje, bo koreanczycy mnie uodpornili ;p

  • 12. Data: 2003-01-03 20:54:48
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:6UkR9.226567$qq5.2559029@news.chello.at, Joker wrote:

    > Spam finansowy - dobre.
    > Jeżeli są chętni, to udostępnię wszystkie swoje konta.

    Nie ma co sie smiac - przelewy po 1 gr, a w tytule reklama...
    Zebysmy nie wykrakali ;)

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-01-03 22:04:07
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik MarcinF <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...

    > podajecie tak te konta... a nie boicie sie spamu ?:)

    To dla dobra nasz wszystkich. Poświęcę się! Przecież musi być jakieś konto
    do testowania, tak do dyspozycji grupy! Cieszcie się więc i testujcie ;-)!

  • 14. Data: 2003-01-03 22:06:53
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Robert <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av4tar$797$...@t...icpnet.pl...
    > In news:6UkR9.226567$qq5.2559029@news.chello.at, Joker wrote:
    >

    > Nie ma co sie smiac - przelewy po 1 gr, a w tytule reklama...
    > Zebysmy nie wykrakali ;)

    Ciekawe czy nikt na to nie wpadł - żaden reklamodawca - przecież 1 gr na
    osobę to niewiele jak na to, co daje taka reklama - w systemie internetowym,
    w wyciągu, nawet konsultantki (i konsultanci) będą w gronie odbiorców!
    Super! Problemem może być mała ilość dostępnych znaków.

  • 15. Data: 2003-01-03 22:09:54
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av51g0$4li$1@news.tpi.pl, corner wrote:
> [...]
    > internetowym, w wyciągu, nawet konsultantki (i konsultanci) będą w
    > gronie odbiorców! Super! Problemem może być mała ilość dostępnych

    Trochę tych znaków jest, a poza tym niektóre banki pozwalają na
    zagnieżdżanie linków, zob. np. mój test
    http://strony.wp.pl/wp/mkarta/przelew.html

    No to teraz jestem ciekaw tylko, który z naszych nowoczesnych wirtualnych
    zaoferuje pierwsze konto osobiste z filtrem antyspamowym :)

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-01-03 23:35:51
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Trochę tych znaków jest, a poza tym niektóre banki pozwalają na
    > zagnieżdżanie linków, zob. np. mój test
    > http://strony.wp.pl/wp/mkarta/przelew.html

    tez swgo czasu sie tym bawilem ele chyba juz nieaktualne :)))

  • 17. Data: 2003-01-07 17:07:46
    Od: "Piotrek" <c...@w...pl>

    "robercik" <t...@i...pl> napisał
    > zachecam to testowego przelewu (dowolna kwota) na konto:
    > 50-1020-5558-1111-1166-3270-0053

    hehe ROTFL^2 :)

    to moze i ja sie przylacze - w styczniu nie mam nawet na piwo :( kazda kwota
    mile widziana ;)
    26 1140 2004 0000 3002 3081 5275