  • 1. Data: 2003-01-03 12:52:14
    Temat: kredyty preferencyjne - dane statystyczne
    Od: "pawel_k" <p...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow,
    potrzebuje wszelkich danych statystycznych na temat kredytow preferencyjnych
    (wszelkich), jak na przyklad ogolna wielkosc udzielonych kredytow itp.
    Generalnie wszystkie dane mi sie przydadza, a nie za bardzo wiem gdzie ich
    szukac (znalazlem tylko dane z Agencji Restruktyryzacji i Modernizacji
    Rolnictwa a potrzebuje pozostalych). Szukanie w googlu nic nie daje, na
    stronie NBP tez nic nie znalazlem. Z gory dzieki za pomoc.

    pzdr
    Pawel