  • 1. Data: 2003-01-03 13:44:28
    Temat: test ...
    Od: "robercik" <t...@i...pl>

    zachecam to testowego przelewu (dowolna kwota) na konto:

    50-1020-5558-1111-1166-3270-0053

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-03 14:08:49
    Temat: Re: test ...
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Użytkownik "robercik" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > zachecam to testowego przelewu (dowolna kwota) na konto:
    >
    > 50-1020-5558-1111-1166-3270-0053
    >
    > pozdrawiam

    Może i bym ci coś przelała na to twoje Inteligo, ale cuś te kreski mi się
    nie mieszczą ;PPP
    Tatuś nie dał kieszonkowego, a Ty od razu na żebry? Musiało cię synku nieźle
    przycisnąć. Uważaj, bo jak nikt nic nie przeleje, to cię Inteligo za konto
    4,99 PLN skasuje ;-)

    Glenn

  • 3. Data: 2003-01-03 14:11:55
    Od: "robercik" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    nieźle
    > przycisnąć. Uważaj, bo jak nikt nic nie przeleje, to cię Inteligo za konto

    przeciez wiesz ze kreseczki sa do pominiecia ... tylko by sie latwiej
    czytalo i by nie dostac oczoplasu ...

  • 4. Data: 2003-01-03 14:33:05
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > przeciez wiesz ze kreseczki sa do pominiecia ... tylko by sie latwiej
    > czytalo i by nie dostac oczoplasu ...

    ROTFL

    Glenn

  • 5. Data: 2003-01-03 16:21:34
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    > zachecam to testowego przelewu (dowolna kwota) na konto:
    >
    > 50-1020-5558-1111-1166-3270-0053
    >
    > pozdrawiam

    A oddasz :)))

  • 6. Data: 2003-01-03 16:38:37
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik robercik <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av447d$j0n$...@n...tpi.pl...
    > zachecam to testowego przelewu (dowolna kwota) na konto:

    Uwaga! Moje konto jest lepsze do testowania! Ma lepszy interfejs
    użytkownika, daje się łatwo skopiować!!!

    11 20901024 1111110354700003

  • 7. Data: 2003-01-03 18:29:41
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    corner wrote:

> [...]
    > napisał:av447d$j0n$...@n...tpi.pl...
    > >

    > Uwaga! Moje konto jest lepsze do testowania! Ma lepszy interfejs
    > użytkownika, daje się łatwo skopiować!!!

    podajecie tak te konta... a nie boicie sie spamu ?:)

  • 8. Data: 2003-01-03 18:46:26
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > podajecie tak te konta... a nie boicie sie spamu ?:)

    Spam finansowy - dobre.
    Jeżeli są chętni, to udostępnię wszystkie swoje konta.
    Joker

  • 9. Data: 2003-01-03 18:50:38
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Joker wrote:
    podajecie tak te konta... a nie boicie sie spamu ?:)

    > Spam finansowy - dobre.
    > Jeżeli są chętni, to udostępnię wszystkie swoje konta.

    heh :) blefujesz, zrobilbys to od razu gdyby nie strach przed spamem :)

  • 10. Data: 2003-01-03 19:17:00
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    > Joker wrote:
    > podajecie tak te konta... a nie boicie sie spamu ?:)

    > heh :) blefujesz, zrobilbys to od razu gdyby nie strach przed spamem :)

    Po prostu nie chciałem być zbyt nachalny ;-)))
    Joker