  • 1. Data: 2012-02-08 10:45:07
    Temat: szukam czegoś podobnego do BGŻ Optima
    Od: " " <k...@g...pl>

    chodzi mi o zakładanie _konta_ bez
    wizyty w banku i bez wizyty kuriera.

    chodzi mi _nie_ o lokatę ale o _konto_
    może być oszczędnościowe.

  • 2. Data: 2012-02-08 11:10:03
    Temat: Re: szukam czegoś podobnego do BGŻ Optima
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 8 Lut, 11:45, " " <k...@g...pl> wrote:
    > chodzi mi o zakładanie _konta_ bez
    > wizyty w banku i bez wizyty kuriera.
    >
    > chodzi mi _nie_ o lokatę ale o _konto_
    > może być oszczędnościowe.
    >
    > --

    Alior

  • 3. Data: 2012-02-08 11:19:06
    Od: "Big Back" <B...@o...pl>

    > chodzi mi o zakładanie _konta_ bez

    poelcam VW bak - jest najlepszy i ma placówkę

    AA

  • 4. Data: 2012-02-08 13:09:21
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Big Back <B...@o...pl> wrote on 2012-02-08_12:19

    > poelcam VW bak - jest najlepszy i ma placówkę
    >
    > AA

    Kolina, wynocha!

  • 5. Data: 2012-02-08 15:49:15
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    eisenberg <e...@n...pl> napisał(a):

    > Alior

    coś słyszałem o Meritum, ale tam chyba tylko lokaty?

    a wspomniany przez kogoś VW Bank też coś oferuje
    _bez_podpisywania_umowy?

  • 6. Data: 2012-02-08 16:47:52
    Od: "Big Back" <B...@o...pl>

    >a wspomniany przez kogoś VW Bank też coś oferuje

    wg ostatniego badania interneutów ma najlepsza ofertę moim zdaniem

    AA

  • 7. Data: 2012-02-08 21:19:14
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > chodzi mi _nie_ o lokatę ale o _konto_
    > może być oszczędnościowe.

    Sebastian, sklerotyku, przecież już wczoraj sobie założyłeś ;-P

  • 8. Data: 2012-02-08 21:21:25
    Od: " Matek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <k...@g...pl> napisał(a):

    > chodzi mi o zakładanie _konta_ bez
    > wizyty w banku i bez wizyty kuriera.
    >
    > chodzi mi _nie_ o lokatę ale o _konto_
    > może być oszczędnościowe.

    Od dzisiaj - mBank.

  • 9. Data: 2012-02-08 22:01:05
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Od dzisiaj - mBank.

    popróbowałem i albo mają niedopracowany formularz
    albo sobie żarty ze mnie robią. Podałem wszystkie
    dane, kod sms-owy, rachunek z którego zrobię przelew
    inicjujący - po czym dostałem informację że

    .. skontaktuje sie ze mną kurier ...

  • 10. Data: 2012-02-08 23:43:42
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 8 Lut, 23:01, " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    > albo sobie żarty ze mnie robią. Podałem wszystkie
    > dane, kod sms-owy, rachunek z którego zrobię przelew
    > inicjujący - po czym dostałem informację że

    Zdaje się że to ma dopiero wejść w życie -
    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/1,991783,otw
    arcie-ekonta-potwierdzone-przelewem,1.html